اصفهان؛

نخستین جشنواره ورزش های همگانی در کاشان برگزار می‌شود

مدیر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی شهرداری کاشان، از برگزاری نخستین جشنواره ورزش های همگانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سجاد مظفری تبار، در سالن کنفرانس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در جمع اصحاب رسانه، گفت: کوهگشت خانوادگی، طناب بازی، ورزش صبحگاهی، دوی همگانی، مسابقات چهاردست پا ویژه خردسالان، دوچرخه سواری پدر و پسر، نونهالان و بازنشستگان، اسکوتر، اسکیت و فوتبال دستی از جمله ورزش های پیش بینی شده در این جشنواره است.

وی اظهار داشت: مسابقه طناب بازی ویژه دختران نونهال در سه رده سنی 8 تا 10، 10 تا 12، 12 تا 14 ساعت 19 روز چهارشنبه چهار م شهریور ماه در پارک بانوان برگزار می شود.

به گفته وی، علاوه بر استقرار 12 ایستگاه ورزشی در میادین و پارک های سطح شهر ورزش صبحگاهی ساعت 6 پنجشنبه پنجم شهریور ویژه آقایان در میدان جهاد وویژه بانوان در پارک بانوان برگزار می شود.

مدیر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی شهرداری کاشان، برگزاری مسابقه دوی همگانی در ساعت 8:30 روز جمعه 6 شهریور در میدان قاضی اسدالله ابتدای جاده سلامت این شهرستان را خبر داد و گفت: مسابقات خردسالان تا یکسال نیز ساعت 12 ظهر همین روز در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی برگزار می شود.

مظفری تبار افزود: دوچرخه سواری پدر و پسر، نونهالان و بازنشستگان نیز از دیگر برنامه های ورزشی این جشنواره است که ساعت 18:30 روز جمعه 13 شهریور ویژه فرزندان 6 تا 8 سال به همراه پدرانشان در بلوار دانشجو برگزار می شود.

وی، در پایان از برگزاری مسابقات اسکوتر ویژه کودکان 3 تا 4 سال و اسکیت در 3 رده سنی 5 تا 6، 6 تا 7 و 7 تا 8 سال، ساعت 18:30 روز جمعه 27 شهریور ماه در پیست اسکیت پارک مدنی خبر داد و گفت: مسابقات فوتبال دستی در سراهای محله را از ویژه مسابقات پایانی این جشنواره برشمرد.

به گفته وی، نخستین جشنواره ورزش های همگانی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مشارکت هیات ورزش های همگانی اداره ورزش و جوانان و با همکاری تربیت بدنی آموزشگاه ها و نیروی انتظامی از 30 مرداد تا 27 شهریور ماه در کاشان برگزار می شود.  

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.