عضو هیئت رئیسه شورای شهر گفت: درخواست‌های زیادی از جانب خبرنگاران مبنی بر حضور در جلسه ارائه شده که در جلسه بعدی (احتمالی) هیئت رئیسه این موضوع را برسی می کنیم.

حضور خبرنگاران در جلسه انتخابات شورا بررسی می شودابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به زمان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اظهار کرد: زمان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه از دهم شهریور (جلسه علنی) به هشتم شهریور (جلسه غیر علنی) تغییر پیدا کرد که این تغییر با نظر هیئت رئیسه صبح امروز انجام شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اهمیت حضور خبرنگار در انتخابات ریاست شورا تصریح کرد: در دوره گذشته مشکلاتی بوجود آمد و حتی درگیری نیز انجام شد و بعضی از اعضا بر این نظر بودند که خبرنگاران با دوربین رای آنها را کنترل می کنند که حتی باعث ناراحتی مسجد جامعی نیز شده بود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر افزود: تصمیم گرفته شد تا انتخابات هیئت رئیسه بصورت غیر علنی برگزار شود تا اتفاقات گذشته تکرار نشود.

قناعتی تاکید کرد: درخواست‌های زیادی از جانب خبرنگاران مبنی بر حضور در جلسه ارائه شده که در  جلسه بعدی (احتمالی) هیئت رئیسه این موضوع را برسی می کنیم و شاید بنده این نظر را مطرح کنم که خبرنگاران درخواست حضور در جلسه را داند.

 انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، شهر ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار