عضو هیات رئیسه کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:در خواست بیمه سلامت از مجلس شورای اسلامی پیگیری مشکلات مربوط به بیمه ها است.

محمد اسماعیل سعیدی عضو هیات رئیسه کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین پیگیری های مربوط به اجرایی نشدن تجمیع بیمه ها پس از گذشت دو سال اظهار کرد: مشکلاتی که در بیمه سلامت مانع اجرای طرح یکسان سازی بیمه ها می شود بحث منابع مالی و  عدم همکاری دستگاه های دیگر است که انتظارات این سازمان از مجلس شورای اسلامی رسیدگی به مشکلات مربوطه و لحاظ شدن این طرح در برنامه ششم ،تدوین و تصویب آن است. 

وی افزود: رئیس سازمان بیمه سلامت گزارشی از مشکلات بیمه سلامت و آمار و ارقام بیمه شدگان این سازمان  را به نمایندگان ارائه داد. 

سعیدی با بیان اینکه کمبود منابع مالی از اساسی ترین مشکل این سازمان است ،گفت: رئیس این سازمان ، اختلاف فاحش درآمد این سازمان را نسبت به هزینه ها مطرح کرد و خواستار حل این موضوع از سوی مجلس شد. 

عضو هیات رئیسه کمسیون اجتماعی در خصوص بررسی مشکلات این سازمان از سوی مجلس تصریح کرد: مقرر است تا  رئیس  سازمان بیمه سلامت ، مشکلات و درخواست های مربوطه را به صورت مکتوب به مجلس ارائه دهد و مجلس نیز ضمن بررسی این مشکلات، آن را در برنامه ششم کل کشور لحاظ کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۰۸:۱۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
حضور بیمه دولتی زیرنظروزارت دارایی راهگشااست
آخرین اخبار