دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات مقدماتی این حزب از دیگر رقبای خود پیش افتاده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، نتایج تازه ترین نظرسنجی ها که روز سه شنبه در آمریکا منتشر شد، حاکی از آن است که دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات مقدماتی این حزب از دیگر رقبای خود پیش افتاده است. دونالد ترامپ که ژوئن (خرداد-تیر) گذشته رسما ورود خود به رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 را اعلام کرد و هیاهوی زیادی به وجود آورد، در نظرسنجی جدیدی که در آمریکا صورت گرفته، همچنان با کسب بیست و چهار درصد آرا از رقیب خود جب بوش فاصله زیادی گرفته است. 
طبق نتایج این نظرسنجی ها، جب بوش تنها سیزده درصد آرا را از آن خود کرده است.
به رغم این که در انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان آمریکا هفده نامزد رقابت می کنند، آرای دونالد ترامپ که از میلیاردرهای بازار غیرمنقول آمریکا محسوب می شود، نسبت به نظرسنجی که سه هفته پیش صورت گرفت، پنج درصد افزایش یافته است.
پس از دونالد ترامپ و جب بوش، بن کارسن که یک جراح اعصاب بازنشسته است، با نه درصد آرا در جایگاه سوم قرار گرفته است و اسکات واکر، فرماندار ایالت ویسکانسین و همچنین مارکو روبیو، سناتور جمهوری خواه با هشت درصد آرا جایگاه چهارم را از آن خود کرده اند. راند پل، سناتور ایالت کنتاکی در این نظرسنجی تنها شش درصد آرا را به دست آورده و در جایگاه ششم قرار گرفته است.
براساس این گزارش، دونالد ترامپ ژوئن گذشته پس از اعلام نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا به هموطنان خود قول داد عظمت از دست رفته آمریکا را به این کشور بازگرداند. ترامپ ثروت خود را از سرمایه گذاری و فعالیت در بخش غیرمنقول آمریکا به دست آورده است. وی صاحب سازمان بزرگ میس یونیورس است و در تلویزیون نیز فعالیت می کند. ترامپ که به رک گویی شهرت دارد و در آمریکا کاملا شناخته شده است، پیش از این نیز چندین بار در سالهای 1998، 2000، 2004 و 2012 اعلام کرده بود نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شود، اما در نهایت از این کار منصرف شده بود. ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیشین آمریکا از میت رامنی نامزد جمهوری خواهان حمایت کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۰:۳۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
اینا همشون سروته یه کرباسن، همه آدمکشن یک مشت حیوونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
ترامپ چقدر بد بخت است که در مقایسه اراء با جب بوش پسر دیگر بوش جنایتکار مقایسه می شود . البته همه روسای جمهور آمریکا باید مدرسه جنایتکاری را طی کرده باشند .
آخرین اخبار