تکواندوکار طلایی رقابت های گرند پری گفت:بسیار خوشحالم که توانستم با کسب مدال طلا نتیجه زحماتم را بگیرم.

کیمیا علیزاده در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: از اینکه در اولین حضورم در رقابت های گرندپری توانستم نشان طلا را کسب کنم بسیار خوشحالم. زیرا برای این نشان طلا زحمات بسیاری کشیدم و حس میکنم مزد آن همه تلاش را نیز گرفتم.

وی افزود: اینکه مدال طلای خود را در روز دختر گرفتم،خوشحالی ام دو چندان شد و به همین دلیل این مدال را به تمام دختران سرزمینم تقدیم کردم.

وی درخصوص حریفانش گفت:  حریفانم همگی از تکواندوکاران عنوان دار بودند و این باعث شد تا  مبارزات سختی را پشت سر گذاشتم. خدا را شاکرم که توانستم تمام رقبای قدرتمند خود  را از پیش رو بر دارم. مبارزاتم به حدی سنگین بود که در دیدار نهایی بسیار خسته بودم. در فینال مقابل جید جونز (قهرمان المپیک لندن) یکی از باتجربه‌ترین تکواندوکاران قرار گرفتم. او را در رقابت‌های جهانی نیز یک بار شکست داده بودم و خوشبختانه این بار هم پیروز شدم.

دارنده مدال برنز جهان در سال 2015 خاطر نشان کرد: از پدر و مادر و مربیانم  که من را در راه رسیدن به مدال گرند پریكس کمک کردند، تشکر ویژه دارم و البته  باید از مسئولان فدراسیون هم تشکر کنم که شرایط اعزام تیم بانوان را فراهم کردند.

علیزاده در پایان گفت : با گرفتن اين مدال به کسب سهميه المپيک ريودوژانيرو نزديک‌تر شدم و توانستم 40 امتياز اين رقابت‌ها را در سبد امتيازات خود ذخيره کنم تا جايگاهم در رتبه‌بندي ارتقا پيدا کند.



انتها پیام
برچسب ها: کیمیا ، تکواندو ، طلا ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار