کارگاه آموزشی ظرفیت‌سازی با محوریت "ارتباط مسائل مهاجرت و توسعه" در تاریخ 3 و 4 شهریور 1394 در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دفتر نمایندگی سازمان بین‌المللی مهاجرت در تهران در نظر دارد کارگاه آموزشی ظرفیت‌سازی با محوریت "ارتباط مسائل مهاجرت و توسعه" در تاریخ 3 و 4 شهریور 1394 در جزیره کیش برگزار نماید.

هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، ارتقاء دانش سازمانی مقامات مهاجرتی در جمهوری اسلامی ایران در چگونگی شامل نمودن مسائل مهاجرت در برنامه‌های توسعه‌ای و گفتگو پیرامون چالش‌های مرتبط با مسائل مهاجرت به منظور دستیابی به راهکارهای مناسب جهت مرتفع نمودن این چالش‌ها است.

مقامات و مسئولان وزارتخانه‌های کشور و امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این کارگاه دو روزه شرکت خواهند نمود.

سازمان بین‌المللی مهاجرت کارگاه‌ها و همایش‌های ملی و منطقه‌ای متعددی پیرامون موضوعات مرتبط با مسائل مهاجرت را از سال 2004 میلادی برای مسئولان و سیاست‌گذاران مرتبط با مدیریت و توسعه مهاجرت در جمهوری اسلامی ایران برگزار نموده است.

مطالب درسی و برنامه آموزشی این کارگاه بنابه درخواست مقامات دولتی جمهوری اسلامی ایران و برمبنای آخرین انتشارات و دستورالعمل‌های تخصصی سازمان بین‌المللی مهاجرت در حوزه مهاجرت و توسعه همچنین مهاجرت نیروی کار تنظیم گشته است.

شایان ذکر است برگزاری این نشست با حمایت دولت ژاپن، توسط سازمان بین‌المللی مهاجرت و با همکاری دولت جمهوری اسلامی ایران میسر گردیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار