زاهدان؛

کشف 3198 کیلوگرم موادمخدر در سراوان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزداران هنگ مرزی سراوان علیه قاچاقچیان مسلح سه هزار و 197 کیلوگرم مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه باشگاه‌های خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سرتیپ پاسدار رهام بخش حبیبی افزود: مرزداران هنگ سراوان با همکاری موثر مرزنشینان در یک هفته اقدامات دقیق اطلاعاتی و پایش منطقه، از قصد یک باند بزرگ قاچاق برای انتقال محموله موادمخدر به داخل کشور آگاه شدند و با آمادگی و تجهیزات لازم کنترل منطقه را تشدید کردند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان قصد داشتند در فرصتی مناسب این محموله سنگین را از ارتفاعات مرزی سخت گذر سراوان وارد کشور کنند که با هوشیاری و واکنش سریع مرزداران، در دستیابی به اهداف شومشان ناکام ماندند.

سردار حبیبی تصریح کرد: شماری از قاچاقچیان در این درگیری مجروح شدند و ماموران توانستند ضمن دستگیری یک نفر از اعضا این باند در پاکسازی منطقه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، یک دستگاه موتور سیکلت و سه هزار و 197 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرزهای جنوب شرق کشور با حضور مقتدرانه نیروهای مرزبانی برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن است و متجاوزان و قاچاقچیان باید بدانند ماموران با هرگونه تحرک و تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی ایران، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کشف ، موادمخدر ، سراوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.