روزنامه رژیم صهیونیستی در گزراشی بازگشایی سفارت انگلیس در تهران را تلاش لندن برای عقب نماندن از دیگر کشورهای اروپایی در بازار تجارت ایران دانست.

تلاش انگلیس برای عقب نماندن از کاروان اروپایی در بازار تجارت ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ تایمز آو اسرائیل امروز (یک‌شنبه) در مقاله‌ای به بازگشایی سفارت انگلیس در تهران پرداخت و نوشت: «شتاب انگلیس برای بازگشایی سفارت خود در تهران و سفر هیئت عالی‌رتبه این کشور به ایران ... بیانگر تلاش لندن برای عقب نماندن از دیگر کشورهای اروپایی است که پیش از این کشور، اقدامات خود را برای ارتقاء روابط دیپلماتیک و تجاری [با جمهوری اسلامی ایران] پس از حصول توافق هسته‌ای در ماه گذشته، آغاز کرده‌اند.»

«جاناتان اِیال،» یکی از مقامات ارشد مؤسسه انگلیسی « خدمات متحده سلطنتی،» در گفتگو با یک روزنامه انگلیسی گفت اقدام لندن در بازگشایی سفارت خود در تهران نمونه [بارز] چشم‌ ‌و هم‌چشمی است.  وی در ادامه با اشاره به سفر وزرای امور خارجه به تهران به همراه نمایندگان تجاری و بازرگانان این کشورها، مدعی شد: «نگرانی‌ها و موضوعات دیگر به فراموشی سپرده شده‌اند.» 

سفارت‌خانه‌های ایران و انگلیس ظهر امروز (یک شنبه) به طور همزمان در لندن و تهران فعالیت خود را از سر گرفتند. «محمد حسن حبیب الله زاده، »کاردار ایران در انگلیس و «آجای شارما کاردار انگلیس در تهران،» سرپرستی این دو سفارت را بر عهده دارند. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
جواد
۲۲:۵۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
زهی خیال باطل اگه کسی فکر کنه انگلیس برای سرمایه گذاری توی کشورمون شفارتشو باز کرده
Iran (Islamic Republic of)
مهرزاد
۱۷:۲۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
بفهمین انگلیس دشمن است نه دوست
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۱۷:۱۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر امریکا
مرگ بر روباه (انگلیس)
آخرین اخبار