وزیر بهداشت گفت: تا پایان دولت یازدهم تعداد خانه‌های بهداشت راه‌اندازی شده در این دولت نیز به 2500 خانه بهداشت می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر سیدحسن هاشمی در بازدید از بیمارستان عشایر خرم آباد گفت: برای وزارت بهداشت هر روز، روز دولت و هر هفته نیز هفته دولت است.

وی ادامه داد: پروژه‌های وزارت بهداشت با سایر پروژه‌های عمرانی کشور بسیار متفاوت بوده و و این وزارتخانه روزانه و به تدریج در حال توسعه حوزه سلامت کشور است.

هاشمی با اشاره به ناکافی بودن اعتبارات اختصاص یافته به پروژه‌های حوزه سلامت، اضافه کرد: پروژه بیمارستانی جایگزین بیمارستان شهدای عشایر با اعتبارات موجود ۱۵ تا ۲۰ سال طول خواهد کشید تا به بهره برداری برسد. خوشبختانه با اقدام خوب و قراردادی که بین دانشگاه علوم پزشکی لرستان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا منعقد شده امیدواریم که حداکثر تا کمتر از دو سال آینده این پروژه افتتاح و به بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت همچنین افزود: در سنوات گذشته حداکثر سالانه ۲۰۰۰ تخت راه‌اندازی می‌شد اما در حال حاضر ۲۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور در حال راه‌اندازی است که تلاش خواهیم کرد تا پایان این دولت ۲۰ هزار تخت یادشده به بهره‌برداری برسند.

هاشمی گریزی نیز به بخش بهداشت کشور زد و گفت: در کمتر از یک و نیم سال گذشته ۱۵۰۰ خانه بهداشت احداث شده است و تا پایان مهر تعداد خانه‌های بهداشت به ۲۰۰۰ و تا پایان دولت یازدهم به ۲۵۰۰ خانه بهداشت خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار