رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بهره برداری بخش شمالی خط 3 به طول 18 کیلومتر تا نیمه شهریور ماه خبر داد.

بهره برداری از بخش شمالی خط 3 مترو در نیمه شهریوربه گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ستاد استقبال از مهر قلم گفت: امسال حدود 2 میلیون دانش آموز و دانشجو سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که با توجه به تردد این قشر، 25 درصد حجم ترافیک معابر افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: حضور پلیس در کنار سایر دستگاه‌ها به خصوص در حریم مدارس موجب رفع انسداد‌های ترافیکی می‌شود و همه همکاران ما در بخش‌های مختلف از جمله آتش نشانی، هلال احمر، پلیس و... دست به دست هم می‌دهند تا هیچ انسداد غیر معمولی صورت نگیرد.

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران عنوان کرد: در نیمه شهریور ماه بخش شمالی خط 3 مترو به طول 18 کیلومتر به بهره برداری می‌رسد، ضمن اینکه با تلاش اتوبوسرانی قرار است 200 دستگاه اتوبوس دو کابین به این ناوگان اضافه کنیم که البته در تلاشیم تا 260 دستگاه اتوبوس 2 کابین به این ناوگان برای مهرماه اضافه شود.

هاشمی تشکری افزود: یکی از برنامه‌های ما برای فصل بازگشایی مدارس، اختصاص سرویس مدارس رایگان برای دانش آموزان مدارس استثنایی است.

وی در پایان بیان کرد: یکی از اهداف مهم اجرای طرح خط سفید، انضباط ترافیکی است که از این رو رانندگان می‌بایست در زمانی که چراغ راهنمایی رانندگی قرمز است در پشت خط گذرگاه‌های عابرپیاده توقف کنند تا عابران از محل خط کشی شده عبور کنند، ضمن آنکه با اجرای طرف خط سفید شاهد رعایت 70 درصدی رانندگان در طرح برخورد با توقف‌های گذرگاه عابر پیاده هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار