بیمارستان 600 تخت خوابه را در خرداد یا تیرماه 96 افتتاح خواهیم کرد که به ناوگان سلامت کشور اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتیاظهار کرد: علاوه بر تمام مشکلات عدیده در حوزه پر چالش و دغدغه سلامت دستاوردهای زیادی از اجرای طرح تحول سلامت بدست آوردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در خردادماه سال 96 شاهد افتتاح بیمارستان 600 تختخوابه شهدای تجریش خواهیم بود.

وی ادامه داد: از 15 اردیبهشت سال 93 تاکنون مردم در پرداخت هزینه‌های درمانی از قبیل: بستری، سرپایی و تشخیصی یکصد میلیارد کمتر پرداخت کردند و این به نوعی هدفمند در حوزه درمان به بیماران یارانه داده شده است. با اجرای طرح تحول سلامت میزان پرداختی در شهرها از 38 درصد به 6 درصد و در روستاها به 3 درصد رسیده است.

وی ادامه داد: در وضعیت فعلی در مورد کارهای هتلینگ در بیمارستان شهدای تجریش مبلغ 45 میلیارد تومان هزینه شده است. با این جمع از هزینه‌های انجام شده شاهد خدمت‌رسانی بیشتر و با کیفیت‌تر به هموطنان در این مرکز هستیم.

پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص خرید دستگاه شتاب‌دهنده خطی، تشریح کرد: با خرید دستگاه شتاب‌دهنده خطی تعداد و کیفیت خدمات را افزایش داده‌ایم.

دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه گفت: بیمارستان شهدا تجریش یک بیمارستان ساده نیست بلکه یک بیمارستان فرا دانشگاهی است. این مرکز به دلایل زیادی از قبیل: حضور پزشکان و نخبگان علم پزشکی، انجام کارهای برجسته و یونیک، جمعیت تحت پوشش 5 میلیونی و ارجاع بیماران از شهرستان‌ها به یک مرکز درمانی ویژه و استراتژیک تبدیل شده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.