مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: اجرای تعهدات از سوی بانک‌ها عامل موثری در نوسازی بافت‌های فرسوده است.

عباداله فتح اللهی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ضرورت همکاری دولت و مدیریت شهری در نوسازی بافت‌های فرسوده در تهران اظهار کرد: دولت و مدیریت شهری تهران باید در نوسازی و بهسازی بافت‌های شهر تهران به همدیگر کمک کنند زیرا منابع موجود برای ایجاد تحول جدی در بافت‌های فرسوده تهران محدود است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده با مشارکت همه نهادها و دستگاه های متولی امکان پذیر است ، افزود: در حال حاضر بسته‌های تشویقی خوبی از سوی سازمان نوسازی شهر تهران برای بافت‌های فرسوده تهران در نظر  گرفته شده است.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران تصریح کرد: هماهنگی دستگاهها و ارگان‌های مختلف در نوسازی بافت‌های فرسوده پایتخت می‌تواند به الگویی برای سایر استان های کشور تبدیل شود.

وی در ادامه تاکید بر اینکه  اجرای تعهدات از سوی بانک‌ها به تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده کمک خواهد کرد ،گفت: امروزه ضرورت اعطای وام‌های بانکی برای نوسازی بافت‌های فرسوده بر همگان محسوس است.

فتح اللهی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولیت نوسازی بافت‌های فرسوده تنها بر عهده سازمان نوسازی نیست ، تصریح کرد: حضور شهروندان و سرمایه گذاران جهت ورود به عرصه نوسازی بافت‌های فرسوده باید بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار