رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات لیگ فوتسال جوانان کشور از پنجم شهریور با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی رضایی افزود: این مسابقات در هشت روز با حضور تیم‌های منتخب استان‌های کشور و تیم‌های پایه لیگ برتر فوتسال در غالب 60 تیم برگزار می‌شود.

وی افزود:ملایر دارای جایگاه فرهنگ و هنری والایی بوده و یکی از اهداف مهم در این مسابقات مطرح کردن آداب‌ورسوم ملایر از طریق زبان گویای ورزش است.

رضایی با اشاره به مکان های در نظر گرفته شد برای این مسابقات افزود: مسابقات در سه سالن ورزشی شهید روحیان، دانشگاه آزاد و کارگران ملایر با حضور بیش از 30 داور و نظر برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به اینکه این مسابقات در دوره‌های قبل در دو استان به طور همزمان برگزار می شده افزود: در این دوره ملایر به‌تنهایی میزبانی این مسابقات را برعهده‌گرفته است.


وی گفت: تیم وحدت ملایر به‌عنوان نماینده استان همدان در این رقابت‌ها حضور دارد و حضور این تیم در این مسابقات امتیازی برای اعطای میزبانی به ملایر بود.

وی در پایان این نشست گفت:تمام هزینه های این مسابقات از سوی این اداره پرداخت می شود.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: همدان ، آغاز ، مسابقه ، لیگ ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.