معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان اعلام كرد: کارگروه طرح تاسیس رصدخانه فرهنگی اجتماعی استان به محوریت شهرداری ايجاد مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علي قاسم زاده در جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان با پيشنهاد تشكيل رصد خانه فرهنگي اجتماعي در اصفهان گفت: هدف اصلی از طرح چنین پیشنهادی، تاسیس مرکزی برای پایش به هنگام و مستمر وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر به لحاظ موضعی و موضوعی است.

وي افزود: راه اندازي رصد خانه فرهنگي اجتماعي در شرایط فقدان مدیریت واحد فرهنگی تنها از طریق مشارکت و هم افزایی کلیه دستگاههای فرهنگی امکانپذیر خواهد بود لذا با وجود اینکه مدتی قبل طرح تاسیس رصدخانه در دستور اقدامات شهرداری آمده بود، مصمم شدیم که طرح را به شورای فرهنگ عمومی بعنوان عالی ترین مرجع هماهنگی و سیاستگذاری دستگاههای فرهنگی استان تقدیم کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با اشاره به ابراز خرسندی استاندار محترم و سایر اعضاء حاضر در جلسه از شروع چنین اقدامی در شهرداری تصريح كرد: پس از ارائه گزارش و بیان دیدگاهها و نظرات اعضا مقرر گرديد، کارگروه طرح تاسیس رصدخانه فرهنگی اجتماعی به محوریت شهرداری ايجاد شود.

گفتني است؛ اين جلسه كه با حضور نماینده محترم ولی فقیه، استاندار اصفهان برگزار شد، گزارش اقدامات طرح و برنامه این معاونت در خصوص رصد فرهنگی اجتماعی شهر ارائه گردید.

همچنين در طول این گزارش، طرح مطالعاتی معاونت فرهنگی با موضوع "شناسنامه فرهنگی اجتماعی محلات" ارائه و بخش هایی از برون دادهای حاصل از فاز اول آن در قالب چارچوب مفهومی، مسیر فاز بندی طرح، شناسنامه شهر و شناسنامه فرهنگی اجتماعی محلات یکی از مناطق شهرداری ارائه شد.  


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.