مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از ایجاد اشتغال برای 503 مددجوی زیرپوشش این نهاد با جذب اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال از بانک‌های عامل در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،قنبر موسی‌نژاد در دیدار با مدیر عامل بانک ملت استان کردستان در سنندج گفت: با جذب 60 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای 503 مددجوی زیرپوشش این نهاد اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: برای 19 مددجوی دیگر نیز با صرف 46 میلیارد ریال در سطح استان کاریابی و بستر توانمندسازی و خروج آنها از زیرپوشش کمیته امداد فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با اشاره به سیاست‌های این نهاد در دهه چهارم از فعالیت‌هایش، بیان کرد: خروج 10 درصدی مددجویان زیرپوشش این نهاد براساس برنامه‌ زمان‌بندی سالانه تا پایان برنامه پنجم توسعه تعریف شده و باید 50 درصد از مددجویان به توانمندی برسند.

موسی نژادافزود:در حال حاضر 105 پرونده با اعتبار یک‌میلیارد و 80 میلیون تومان در شعبات این بانک آماده دریافت تسهیلات است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان،فرایند اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان در استان را رو به رشد خواند و گفت: فرایند اشتغال‌زایی برای مددجویان بعد از پرداخت تسهیلات و راه‌اندازی شغل به صورت ویژه در بحث نظارت و تلاش برای تثبیت و پایداری شغل‌های ایجاد شده از سوی کمیته امداد دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.