مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: مسابقات رنکینگ بدمینتون کشور باحضور24 استان دراستان کردستان آغازشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حامد جولایی در حاشیه بازدید از مسابقات رنکینگ بدمینتون نوجوانان کشور در خانه بدمینتون این شهر، گفت: در این رقابت‌ها شرکت کنندگان 24 استان در 2 بخش یک و دونفره به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این مسابقات، نخستین مرحله رنکینگ نوجوانان کشور است، گفت: مرحله اول رنکنیگ رقابت های بدمینتون جوانان کشور با حضور استان های شرکت کننده از امروز هفتم شهریور ماه به مدت دو روز در خانه بدمینتون شهر سنندج آغاز می شود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: در طول سال، همین مسابقات طی 2 مرحله انجام می‌شود که نهایتا نفرات با امتیازات بالا به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی ادامه داد: پس از آن نفرات دعوت شده زیر نظر مربیان ملی به تمرین می‌پردازند تا بازیکنان شاخص و برتر نوجوانان ایران انتخاب شوند.

جولایی افزود: نفرات نهایی حاصل از اردوهای ملی، هم در مسابقات خارج از کشور و هم رقابت‌های بین‌المللی دهه فجر سال‌جاری در قالب تیم کشورمان پیکار خواهند داد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با یادآوری حضور 85 بازیکن در قسمت یک نفره رقابت‌های رنکینگ بدمینتون نوجوانان کشور، گفت: در بخش دونفره نیز 70 بازیکن در قالب 35 تیم دوبل به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.