مدیر کل فرودگاههای خراسان رضوی گفت :نخستین پرواز دبی - مشهد با همکاری شرکت هواپیمایی امارات صبح امروز در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژادمشهد به زمین نشست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  محمدباقرقاسم زاده افزود:هواپیماهای این شرکت از نوع ایرباس 330 است که در هر سفر 237 مسافر را جابه جا می کند.

وی با یان اینکه شرکت هواپیمایی امارات دومین پرواز خود بعد تهران را در مشهد راه اندازی کرده است گفت :پروازهای این شرکت پنج روز در هفته به جز روزهای شنبه و پنجشنبه به صورت رفت و برگشت در این مسیر خواهد بود.

مدیر کل فرودگاههای خراسان رضوی با بیان اینکه با برقراری این پرواز تعداد شرکت های هواپیمایی خارجی فعال در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به 16 شرکت می رسدافزود:هم اکنون از فرودگاه مشهد به 21 مسیر خارجی به صورت رفت و برگشت پرواز انجام می شود.

قاسم زاده با اشاره به اینکه فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد از جمله فرودگاه های پرتردد کشور است که سالانه هشت میلیون و 300 هزار مسافر را جابه جا می کندگفت:تعداد پروازهای این فرودگاه در شرایط عادی روزانه حدود 160 و در ایام پرترافیک حدود 200 تا 230 پرواز است که از این تعداد 32 پرواز خارجی است که ماهیانه 160 هزار مسافر خارجی را به صورت رفت و برگشت جابه جا می کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.