تهیه‌کننده «ردکارپت» از صداگذاری «من و شارمین»، تولید نامعلوم «جوگندمی» و نقش «ردکارپت» در تحول اکران رمضان گفت.

احمد احمدی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جزئیات کارهای خود گفت: «من و شارمین» در مرحله صدا گذاری توسط بابک اخوان است که مدیریت فیلمبرداری این کار را بر عهده دارم.

وی ادامه داد: فیلمنامه «جوگندمی» در اواسط نگارش است و نویسندگی آن را پیمان عباسی بر عهده دارد که بین تعداد زیادی طرح و فیلمنامه آن را پسندیم.

احمدی اظهار داشت: در حال حاضر این فیلمنامه مرحله اول نگارش را سپری می‌کند و یک اثر کمدی خانوادگی با پروداکشن بالا است. موضوع اصلی این فیلمنامه تحکیم خانواده است و تهیه کنندگی و سرمایه ساخت آن را نیز خودم بر عهده دارم.

تهیه کننده «ردکارپت» بیان کرد: این فیلمنامه فضای متفاوت از «ردکارپت» در تولید و هزینه دارد و به دلیل برخورداری از بازیگران زیاد و پروداکشن‌های بالا، قطعا با عوامل تمام حرفه‌ای ساخته خواهد شد.

احمدی در خصوص تولید این اثر گفت: «جوگندمی» را در راستای شرایط تولید سالم برای سینما خواهم ساخت که امیدوارم بتوانم این هدف را تحقق بخشم، مهم برای من این است که فیلمنامه به پختگی لازم برسد و بر اساس نیازهای فیلمنامه عوامل جلو و پشت دوربین انتخاب شود.

وی افزود: من به زمان و صبر در نگارش فیلمنامه برای رسیدن به یک نتیجه خوب معتقدم، به همین دلیل بعد از «ردکارپت» که می‌توانستم 3 فیلم بسازم، کاری انجام ندادم، چرا که به دنبال  فیلمنامه‌ای بودم که در کنار اثر گذاری در سینما و اکران بتواند با تماشاگر ارتباط برقرار کند.

احمدی گفت: 50 درصد نگارش پایان یافته و برای رسیدن به جمع بندی مفید اگر لازم باشد بیش از 6 ماه زمان برای نگارش اختصاص خواهم داد و بعد از آن سایر مراحل انجام خواهد شد که اگر خدا بخواهد 1 ساله کار را شروع می‌کنیم، اما اگر فیلمنامه پختگی نداشته باشد تا رسیدن به نسخه قابل قبول منتظر می‌مانم.

عضو انجمن تهیه‌کنندگان مستقل در خصوص « ردکارپت» در مراحل اجرای تولید بیان کرد: در زمان تولید کسی به «رد کاپت» اعتقاد نداشت و امیدی به استقبال  مخاطب نداشتند، اما من با اعتقاد ایستادم و این اعتقاد در کنار حضور و تاثیرگذاری رضا عطاران در فیلم به موفقیت آن کمک کرد.

احمدی با اشاره به نقش این فیلم در اکران رمضان عنوان کرد: به دلیل این که سالن‌های سینما در ماه مبارک رمضان به دلیل اکراه تهیه‌کنندگان به اکران مخاطبی ندارند و در سال گذشته به دلیل گرمای 40 درجه، بلیط نیم بها، مسابقات  فوتبال و والیبال این وضعیت پابرجا بود مدیران به بنده پیشنهاد دادند که «ردکارپت» در ماه رمضان اکران نمایم تا چراغ سینما روشن باشد که با اعتقاد و نیت خیر این کار را انجام دادم.

وی گفت: خوشبختانه اتفاق خوبی افتاد و در کنار اذعان اهالی سینما به بر‌هم زدن معادلات اکران هر ساله با این فیلم در ماه رمضان امسال تهیه‌کنندگان بدون ترس و اکراه فیلم‌ها را برای اکران ارائه دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار