نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در بستر حوزه بهداشت و درمان رودهن کمبود نیروی متخصص و تجهیزات کافی برای تجهیز مراکز درمانی داریم .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حمید رضا مشهدی عباسی گفت: دماوند و رودهن در کنار پایتخت قرار دارند و از جاده ای استراتژیک برخوردار می باشند ، زیرا خط اتصال استان تهران به استان ها و شهرستانهای شمالی کشورهستند.

مشهدی عباسی با تاکید براینکه جاده فیروزکوه و هراز به استان مازندران از محور های پر ترافیک در بدنه راهها و شریان های استان های تهران به شمار می رود اضافه کرد :خدمات امداد و نجات باید در این راستا با توسعه امداد هوایی در حوزه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم افزایش یابد .

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رودهن در مسیر دو جاده مهم و پر تردد هراز و فیروزکوه فاقد بیمارستان است اظهار داشت : علی رغم وجود دو بیمارستان در دماوند و فیروزکوه، متاسفانه به دلیل نبود امکانات مناسب درمانی و تجهیزات اکثر بیماران برای معالجه به بیمارستانهای تهران مراجعه می کنند.

هشداربحران احتمالی زیرساخت درمانی در دماوند و رودهن را به وزیربهداشت داده شده است

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: هشدار بحران احتمالی زیرساخت درمانی در دماوند بخاطر نبود زیرساخت های استاندارد درمانی و بهداشتی به وزیربهداشت داده شده است .

حمید رضا مشهدی عباسی گفت : هفته گذشته جلسه ایی با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دولت تدبیر و امید پیرامون خلاء های زیربنایی در حوزه بهداشت و درمان رودهن داشتم .

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود : دکتر هاشمی در راستای مدیریت حوزه بهداشت و درمان زحمات بسیار زیادی را کشیدند و عملکرد خوبی را با خلق تاریخی تحول در این حوزه در قالب طرح سلامت ارائه کردند .

مشهدی عباسی با تاکید براینکه در شهرستانهای دماوند و فیروزکوه و رودهن فقر زیر ساختی در حوزه های بهداشت و درمان وجود دارد تصریح کرد: این مشکل بزرگ را در دماوند و رودهن داریم که حوادث جاده ای که در این مناطق اتفاق می افتد را به تهران اعزام می کنند .

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.