معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تجارب نانوشته روسای فدراسیون ها را در بحث اعزام های برون مرزی، سرمایه ای معنوی عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، نصرالله سجادی در سمینار آموزشی مدیریت اعزام تیم های ملی به رویدادهای بین المللی که صبح امروز شنبه با حضور روسای فدراسیون های ورزشی در آکادمی ملی المپیک برگزارشد، برگزاری دوره های آموزشی را عنصری جدانشدنی از بخش مدیریت دانست و گفت: هیچ فردی نمی تواند ادعا کند که آموزش در زندگی وی تکمیل شده است که اگر چنین نگرشی حاکم شود توقف در کار یا زندگی حاصل خواهد شد.

وی موضوع اعزام و حضور در میادین بین المللی را مبحثی مهم در فدراسیون ها عنوان کرد و افزود: همه کارهایی که در بخش قهرمانی فدراسیون انجام می شود به تشکیل تیم ملی منتهی خواهد شد؛ چراکه تیم ملی ویتیرین کار فدراسیون هایی است که در بخش قهرمانی فعالیت دارند.

سجادی در خصوص مدیریت اعزام های برون مرزی اذعان داشت: گاهی گمان می شود که مدیریت اعزام، همان تدارکات تیم است که این گونه نیست؛ هنر ما به عنوان یک مدیر استفاده درست از دانشی است که در اختیار داریم چرا که آگاهی داشتن به تنهایی کافی نخواهد بود. به عبارتی اگر نگرش ما عوض نشود و به طبع آن رفتارمان علمی نباشد راه به جایی نخواهیم برد.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی در عین حال اضافه کرد: بر همین اساس در مدیریت اعزام ها اگر آن چه در تعریف مدیریت آمده است را خوب اجرایی کنیم موفق خواهیم بود؛ مدیریت خوبی که شامل برنامه ریزی،‌ سازماندهی، اجرا، ‌نظارت، کنترل و ارزیابی می شود.

سجادی بر همین مبنا، تجارب نانوشته روسای فدراسیون ها را در بحث اعزام های برون مرزی، سرمایه ای معنوی عنوان کرد که استفاده بهینه از این تجارب می تواند در کسب نتیجه مطلوب اثرگذار باشد.

او خاطرنشان کرد: برخی قبل از اعزام را خوب مدیریت می کنند، اما نباید از یاد برد که حین رویداد و بعد ازآن شاید به مراتب مهم تر باشد؛ به عبارتی گزارش کار با ارزیابی دقیق از حضور در میادین برون مرزی حاصل می شود و تکرار زیاد این تئوری ها و به عبارتی تجربه ها به نظریه علمی منجر خواهد شد.

وی در پایان با تاکید به این نکته که حرف ها و دانش مدیران نباید تنها در قالب علمی بگنجد، گفت: هرچه ما بتوانیم برای پیشبرد اهداف از روش علمی و تجربیات گذشته استفاده کنیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت؛ تجربیاتی که جایی نوشته نشده و سرمایه ورزش محسوب می شود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار