پردیس ‌افکاری:

دوست دارم نقش یک لال را بازی کنم

پردیس افکاری به معیار انتخاب نقش‌هایش و علاقه بازیگری در نقش یک لال و عقب افتاده اشاره کرد.

پردیس افکاری، بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه دوست دارد نقش یک دختر عقب‌افتاده را بازی کند، اظهار داشت: خیلی دوست دارم نقش یک دختر عقب‌افتاده و لال را بازی کنم، چون در چنین نقشی باید تمام احساسات را با نگاه و بدون کلام منتقل کرد.

وی در خصوص معیار انتخاب نقش‌هایش عنوان کرد: معیار اول من در انتخاب نقش‌هایم این است که به آن کار و نقش احساس خوبی داشته باشم فرقی هم ندارد، تئاتر باشد یا تلویزیون، مهم این است که کار خوبی باشد.

افکاری در مورد تجربه بازیگری خود در مجموعه «در مسیر زاینده‌رود» بیان کرد: خیلی تجربه خوبی بود و نقشم را بسیار دوست داشتم، برخلاف نظر خیلی‌ها که فکر می‌کردند این نقش یک نقش منفی بود، اما به نظر من این‌گونه نبود و این زن یک قربانی بود که شرایط زندگی و رفتار همسر و خانواده همسرش او را مجبور به برخی کارها می‌کرد.

وی ادامه داد: یکی از استعدادهای خدادادی من این است که به راحتی می‌توانم با لهجه‌های مختلف بازیگری کنم و این موضوع باعث شده بود که بسیاری از مخاطبان این مجموعه فکر کنند من اصفهانی هستم.

بازیگر سریال «فکر پلید» در خصوص فعالیت‌های هنری اخیر خود گفت: هفته آینده تئاتر «مرگ در می‌زند» به کارگردانی محمد نجفی در تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می‌رود که من و علی رجایی بازیگران این کار هستیم که برداشتی آزاد از اثر وودی آلن است.

افکاری ادامه داد: همچنین از اوایل مهر ماه تئاتر «کفاش و بچه‌هایش» که یک کار کودکانه است را در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهیم برد.

وی در پایان مطرح کرد: از همه درخواست می‌کنم که بیایند و تئاتر «مرگ در می‌زند» را تماشا کنند چون کار متفاوتی است و لذت خواهند برد، همچنین به علاقه‌مندان بازیگری توصیه می‌کنم که قدری بیشتر فکر کنند و اجازه دهند زمان بگذرد، شاید وقتی بزرگتر شدن نظرشان برای ورود به این حیطه تغییر کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار