رئیس رسانه ملی همیشه حامی خوبی برای فعالان عرصه هنر در بخش خصوصی بوده امیدوارم "شیرین قناری بود" را هم یاری کند.

داوود توحید پرست تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی "شیرین قناری بود" درخصوص اکران این فیلم پس از گذشت مدتها به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی "شیرین قناری بود" که با محوریتی فوتبالی ساخته شد متأسفانه در دوره سیاه جواد ؟ و مهدی عظیمی میرآبادی مجوز اکران نگرفت.
 
وی افزود: این فیلم با 40 مورد اصلاحیه‌ای که به آن وارد شد و ما هم تا حدودی از آن اصلاحیه‌ها را از فیلمخ حذف کردیم و بالاخره موفق به دریافت پروانه نمایش شدیم.
 
وی ادامه داد: امیدوارم مدیران جدید سیاست‌های گذشته را اتخاذ نکنند و شرایط مساعدتی را برای فعالان عرصه هنر مهیا کنند.
 
توحید پرست درخصوص تبلیغات رسانه‌ای "شیرین قناری بود" عنوان کرد: رئیس رسانه ملی همیشه حامی هنرمندان بخش خصوصی بوده و هست که از وی استدعا دارم برای این اثر شرایطی در راستای تبلیغات رسانه‌ای آن مهیا کند و با این فیلم همچون بچه سر راهی رفتار نکنند، من برای ساخت این اثر از زندگی‌ام مایه گذاشتم.
 
وی تصریح کرد: "شیرین قناری بود" ماجرای دختران فوتبالی است که امیدوارم کشورمان بیشتر به این ورزش بها دهد و همچون گفته "عادل فردوسی پور" تابو این موضوع هم بشکند.
 
توحید پرست خاطر نشان کرد: امیدوارم دوستان در راستای گرفتن حق این فیلم پس از گذشت مدت‌ها دوری از اکران کمک کنند و در اطلاع‌رسانی آن به یاریمان بشتابند من برای ساخت "شیرین قناری بود" یک کار فرهنگی کردم.
 
گفتنی است؛ در این فیلم بازیگرانی چون سعیده رودبارکی، نگین معتضری، شهرام وثوقی، پردیس افکاری، فریبا شاهسون، سحر افتاده، نازنین پیرکاری، الهه افشاری، هلیا امامی، علی محمودی، جاسم که از ایفای نقش کرده و مجید حاجی‌زاده و حمید شریف‌زاده به هنر نمایی پرداختند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار