با برگزاری شش دیدار باقی مانده ، مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به پایان رسید که در آن تیم صدرنشین تاسیسات مساوی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابتهای لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری شش دیدار باقی مانده از هفته هشتم به پایان رسید و تیم تاسیسات دریایی تهران همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی ماند.

حفاری اهواز ۴- تاسیسات دریایی تهران ۴

گلزنان: محمد شجری و میثم برمشوری ۲ و بهزاد عظیمی (حفاری)، حمید احمدی و وحید شمسایی ۲ و علی اصفر حسن زاده (تاسیسات)

تیم های فوتسال تاسیسات دریایی تهران و حفاری اهواز که هر دو از مدعیان لیگ فوتسال به حساب می آیند در هفته هشتم پس از تلاش بسیار به تساوی هشت گله رضایت دادند. در این دیدار پرفراز و نشیب تیم حفاری ابتدا از حریف پیش افتاد اما این گل با گلزنی احمدی به تساوی در پایان نیمه اول ختم شد. در نیمه دوم شاگردان شمسایی از حریف بهتر شروع کردند و تا دقایق پایانی هم با نتیجه ۴-۲ از حفاری ها پیش بودند اما شاگردان حسن زاده در این دیدار شکست ناپذیر بودند و مایوس نشدند تا در نهایت با حساب ۴-۴ مساوی دومین ناکامی فصل شاگردان شمسایی را رقم بزنند. البته تساوی در اهواز برای هیچ تیمی ناکامی به حساب نمی آید اما تاسیسات دریایی اسب خود را برای برد در تمام مسابقات زین کرده است.

دبیری تبریز ۵ – فرش آرای مشهد ۵

گلزنان: علی اسعدی . مجید خزایی و شهرام شریف زاده ۲ و سعید سروری ( فرش آرا)، فرهاد فخیم ۳ و جواد اصغری مقدم و بابک اکبری(دبیری )

تیم های فوتسال فرش آرا و دبیری تبریز در ورزشگاه علوم پزشکی تبریز به مصاف هم رفتند تا شاهد رقابتی نزدیک و جذاب باشیم. شاگردان مرتضایی در این دیدار با دو گل از حریف پیش افتادند تا میزبان تبریزی غافلگیر شود. اما در ادامه تبریزی ها با دو گل فرهاد فخیم به بازی بازگشتند تا مانند دیدار فرش آرا مقابل کاشی نیلو، این تیم مشهدی برتری دو بر صفر خود را در نیمه اول از دست دهد. اما تیم فرش آرا با گلزنی شهرام شریف زاده، بازیکن تبریزی خود در تبریز بار دیگر از حریف پیش افتاد تا نیمه اول را برنده به رختکن برود. در آغاز نیمه دوم تیم دبیری با گلزنی اصغری مقدم بار دیگر بازی را به تساوی کشاند. سریال پیش افتادن و به تساوی رسیدن بازی در نیمه دوم هم ادامه داشت و یک بار دیگر فرشی ها و یک بار دبیری از حریف پیش افتادند اما هیچ یک از دو تیم نتوانستند از برتری خود حفاظت کنند و در نهایت بازی با تساوی عجیب و پرگل ۵-۵ به پایان رسید.

مقاومت البرز ۴ – میثاق تهران یک

گلزنان: حمید کاهبنده و حمید بخشی فر و رحمان سارانی و ابوالفضل بخشی (مقاومت)، حسین سلطانی (میثاق )

تیم فوتسال مقاوت البرز که درآغاز فصل به دلیل مشکلاتش در حفظ بازیکن با ترکیبی دگرگون شده وارد مسابقات شده بود و کمتر کسی به آینده اش امید داشت، در هفته هشتم موفق شد تیم میثاق تهران را شکست دهد تا بعد از گیتی پسند و یاسین پیشرو، سومین بردش را در لیگ ۹۴ دشت کند. شاگردان فلاح در این دیدار مقابل تیم از هم پاشیده میثاق کار سختی نداشتند و با برتری در هر دو نیمه به سه امتیاز ارزشمند دست یافتند. میثاق تهران که در هفته جاری به دلیل اعتصاب بازیکنان تمرینات خوبی را سپری نکرده بود بدون رضا لک سرمربی خود به این دیدار آمد و در نهایت هم به راحتی بازی را واگذار کرد تا خلیلی هر چه سریع تر به فکر برطرف کردن مشکلات بیافتد.

شهروند ساری ۳ – مس سونگون ۴

گلزنان: حمید رضا ره انجام و محمود لطفی و طاها مرتضوی (شهروند )، حسین طیبی و بلو و محمدحسین درخشانی (مس )

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان یکی از مدعیان لیگ برتر فوتسال ایران در هفته هشتم میهمان شهروند ساری در قلعه عقابها بود. شاگردان ابطحی در خانه باید با افضل و تیم پرستاده اش رقابت می کردند . این دیدار با رقابت نزدیک دو تیم تا انتهای بازی همراه بود. در این دیدار تیم شهروند در نیم اول با تک گل ساروی ها به سود این تیم خاتمه یافت اما در آغاز نیمه دوم مسی ها سه گل زدند تا با خیال راحت بازی را ادامه دهند اما به ناگاه لطفی و مرتضوی با دو گل کار را به تساوی کشاندند تا بازی به اوج حساسیت خود برسد. در این لحظات درخشانی برای تیم تبریزی گلزنی کرد تا کار برای ابطحی و یارانش بی نتیجه به اتمام برسد.

آذرخش بندعباس ۳ – منصوری قرچک صفر

گلزنان: سینا بخشی و محمد بنی اسدی و محمد حسینی نژاد (آذرخش )

تیم تازه وارد آذرخش بندر عباس رفته رفته خود را در شرایز مسابقات لیگ برتر قرار داده و حالا امتیاز گیری از این تیم در سالن فجر بندرعباس کاری دشوار برای تیم های لیگ برتری به حساب می آید. آذرخش در هفته هشتم در خانه تیم خوب منصوری را با نتیجه قاطع سه بر صفر از پیش رو برداشت تا نشان دهد عزم خود را برای جدایی از انتهای جدول جزم کرده است. این دیدار که در نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسیده بود در پایان با حساب سه بر صفر به سود شاگردان روزپیکر خاتمه یافت.

فردوسی مشهد ۳ – کاشی نیلو اصفهان ۲

گلزنان: میثم خیام و بابک سهرابی حمید یوسفی (گل‌بخودی) ( فردوسی) ، حمیدرضا یوسفی و ابراهیم حسینی(کاشی نیلو)

تیم فوتسال فردوسی مشهد که هفته های خوبی را سپری می کند در این هفته در خانه به مصاف تیم قعر جدولی کاشی نیلو رفت. این دیدار در نیمه اول پایاپای و با حملات بیشتر از جانب فردوسی ها همراه بود که با گل دقیقه پانزده میثم خیام به سود این تیم مشهدی به پایان رسید. اما نیمه دوم این مسابقه به دلیل قطعی برق سالن با چند دقیقه تاخیر آغاز شد. تیم فردوسی که با روحیه بهتر پا به زمین گذاشته بود در نیمه دوم هم با گل سهرابی اختلافش را بیشتر کرد تا تیم کاشی نیلو در شرایط بدی قرار بگیرد. تلاش شاگردان صادقی در ادامه برای بازگشت به بازی به گل اول تیم اصفهانی ختم شد اما با خوردن گل سوم کار برای این تیم بسیار دشوار شد تا گل ثانیه پایانی حسینی هم دردی از این تیم دوا نکند و فردوسی فاتح دیدار هفته هشتم شود.

همچنین تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان هم در روز نخست این هفته دیروز( پنج شنبه ) با نتیجه ۵ -۳ تیم یاسین پیشرو قم را شکست داده بود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار