قرار بود از ۱۶ شهریور مرحله نهایی لیگ برتر امیدهای کشور با حضور تیم های کشاورز قزوین,شهرداری رشت,فرش آرا مشهد و ملی حفاری اهواز به میزبانی رشت برگزار شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که قرار بود از ۱۶ شهریور مرحله نهایی لیگ برتر امیدهای کشور با حضور تیم های کشاورز قزوین,شهرداری رشت,فرش آرا مشهد و ملی حفاری اهواز به میزبانی رشت برگزار شود,حال خبر رسیده است که باشگاه فرش آرا مشهد طی نامه ای به کمیته فوتسال از این کمیته درخواست کرده است که به دلیل حضور اکثر بازیکنان این تیم در تیم بزرگسالان این باشگاه,مرحله نهایی لیگ برتر امیدهای کشور به تعویق بیفتد که با موافقت کمیته فوتسال و شخص افتخاری قرار گرفته است و قرار شده این بازی ها در پایان نیم فصل اول لیگ برتر بزرگسالان برگزار شود.
نکته جالب آن است تیم حفاری با دو پرواز از اهواز به تهران و تهران به رشت سفر کرده و هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیون تومان را صرف مسابقات کرده اما حالا مجبور است به خانه بازگردد.
ضمن اینکه حضور بازیکنان دسته اولی در تیم امید هم در مهرماه داستان مفصل خود را دارد. چرا که بازیکنانی که به صورت قرضی قرار بوده در تیم های امید بازی کنند در صورت اغاز لیگ دسته اول از حضور در مسابقات منع خواهند شد و تیم ها متضرر می شوند.همچنین در سراسر شهر رشت بنرهای این مسابقات نصب شده است.
اما سوال قابل تامل آن است که کمیته فوتسال نمی توانست زودتر این موضوع را اعلام کند تا تیم ها در این شرایط حساس که دچار مشکلات هزینه ای هستند متضرر نشوند؟
و این قصه سر دراز دارد چرا که اینگونه مسابقات پایه که رده مهمی برای آینده فوتسال کشور است هیچ گاه مورد توجه مسولین قرار نگرفته است!

انتهای پیام
برچسب ها: فوتسال ، تصمیم ، امید ، کشاورز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار