علاقمندی شرکت‌های آلمانی برای همکاری با ایران

وزیر امور اقتصاد ایالت وواتمبرگ آلمان گفت: انرژی‌های تجدیدپذیر، شهرسازی و پروژه‌های مربوط به شهر زمینه‌های مناسبی برای گسترش ارتباط ایران و آلمان هستند.

علاقمندی شرکت‌های آلمانی برای همکاری با ایرانبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نیز اشمید وزیر امور اقتصاد ایالت وواتمبرگ آلمان در حاشیه مراسم ملاقات با وزیر اقتصاد ایران گفت: ارتباط ایران و آلمان رابطه قابل قبولی بوده که می‌توانیم آن را در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر و حمایت از آن ادامه دهیم.

وی در ادامه اظهار داشت: شرکت‌های آلمانی در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر، شهرسازی و پروژه‌های مربوط به شهر متخصص هستند و یکی از علل موفقیت ما تحقیقات کاربردی در این زمینه‌ها بوده است.

وزیر اقتصاد ایالت وواتمبرگ آلمان گفت: بر اساس توافق صورت گرفته بین متخصصین دو کشور work shop هایی در زمینه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر ،حوزه انرژی و ماشین‌سازی همکاری خواهیم داشت.

وی در خصوص مبادله تجاری با ایران گفت: در حال حاضر سرمایه‌گذاری ایالت وواتمبرگ با ایران در حدود یک میلیارد دلار است که امیدواریم با برنامه ما در آینده‌ای نزدیک دو برابر و در سال‌های بعد چندین برابر شود همچنین برای سرمایه‌گذاری در خصوص انرژی‌های تجدیدپذیر باید با کسب اطلاع در خصوص میزان آن صحبت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار