قاطمه معتمدآریا گفت: بیشتر هنرمندان حرفه‌ای سینمای ایران از خراسان رضوی هستند و علاقمندان در پایتخت معنوی کشور می‌توانند از کلاس‌های بازیگری این هنرمندان بهره ببرند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه معتمدآریا شامگاه یکشنبه در نشست پرسش و پاسخ اکران فیلم سینمایی «یحیی سکوت نکرد»، در سالن اجتماعات موسسه خیریه همدم مشهد اظهار کرد: در ابتدای مطالعه سناریوهای مختلف، همه نقش‌ها را مرور می‌کنم و پس از آن نقشی که قرار است خودم بازی کنم را می‌خوانم که این امر سبب شد تا نقش عمه در فیلم سینمایی «یحیی سکوت نکرد» را دوست داشته باشم.

وی که تجربه بازیگری در فیلم‌های سینمایی ماندگار دهه‌های 70 را دارد، تصریح کرد: نقش عمه از صافی ذهن خودم به مرحله اجرا رسید و تغییرات اندکی نسبت به فیلمنامه داشت به طوری که هر بار که این فیلم را می‌بینم به زوایای جدیدی از آن پی می‌برم.

معتمدآریا با ابراز خرسندی از اینکه نقش مقابلش کودکی بود که برای نخستین بار در سینمای حرفه‌ای بازی می‌کرد، افزود: رمز و رازهای عجیبی در موجودات کره زمین وجود دارد که تا با آن برخورد نکنید، متوجه این ویژگی‌ها نمی‌شوید که از آن جمله می‌توان به شعور و استعدادهای کودکان اشاره کرد چرا که ممکن است در سینمای حرفه‌ای کمتر مورد توجه قرار بگیرد اما در برخی مواقع آنها حتی بهتر از بازیگران باتجربه نقش خود را بازی می‌کنند.

بازیگر نقش عمه در فیلم سینمایی «یحیی سکوت نکرد» در پاسخ به این سئوال که چطور شد بازی در یک فیلم اولی را قبول کردید؟ تاکید کرد: من علاقمند به همکاری با هنرمندان جوانی هستم که ویژگی‌های بارزی در فعالیت‌های سینمایی و هنری دارند و اصطلاحا کار خود را بلدند.

این بازیگر سینما و تلویزیون ایران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تفاوت این نقش با نقش‌های دیگری که تاکنون بازی کردید چیست؟ بیان کرد: اگرچه همه فیلم‌هایی که تاکنون بازی کردم با یکدیگر تفاوت دارند اما در این فیلم نقش زنی را بازی می‌کنم که در ابتدا منفی است و پس از گذشت اتفاق‌هایی در زندگی‌اش مثبت می‌شود و به اصطلاح به عشق می‌رسد، عشقی که میان وی و برادرزاده‌اش شکل می‌گیرد و تا پایان ماندگار است.

بازیگر زن فیلم سینمایی «یحیی سکوت نکرد» با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزش بازیگری در مشهد فراوان است، گفت: بیشتر هنرمندان حرفه ای سینمای ایران از خراسان رضوی هستند و علاقمندان در پایتخت معنوی کشور می‌توانند از کلاس‌های بازیگری این هنرمندان بهره ببرند.

منبع: فارس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.