فرمانده ناحیه سپاه آمل از تشکیل فرماندهی قرارگاه جهاد اقتصادی و فرهنگی در سپاه این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ حکمت داجلری بیان اینکه سپاه ناحیه آمل دستور تشکیل قرارگاه جهاد فرهنگی و اقتصادی را در دستور کار خود قرار می‌دهد،افزود: این امر با تعامل و مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و اقتصادی با محوریت بسیجی ایجاد می‌شود.

وی با تاکید براینکه تلاش می‌شود تا شرمنده شهدا و خانواده‌های شهدا نشویم، ادامه داد: شهرستان آمل به لحاظ تاریخی و به عنوان یک شهر مطرح استانی شناخته شده‌ به طوری‌که از دوره مادها قدمت آن در تاریخ به ثبت رسیده است.

داجلری با اشاره به اینکه این شهرستان به لحاظ آموزش علوم و فنون با تاسیس مدرسه نظامیه جزو شش مکان تاریخی دوره سلجوقیان برای ساخت این مدارس مطرح شده است، افزود: حماسه بزرگ تاریخی و اسلامی ششم بهمن سال 60 که با مقاومت مردم ایثارگر و انقلابی شکل گرفته بر همه آحاد این کشور شناخته شده است.

فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل ادامه داد: هم اکنون این شهرستان با گذشت بیش از 27 سال از پیروزی هشت سال دفاع مقدس, همچنان بسیجیانی دارد که جان خود در راه مدافعان حرم نثار می‌کنند تا به حفظ ارزش‌های اسلامی بپردازند.

وی افزود: قطعا مردم این شهرستان با این شناسه تاریخی و حماسی با همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی با تشکیل قرارگاه جهاد اقتصادی و فرهنگی مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: تشکیل ، سپاه ، فرهنگی ، قرارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.