شش طرح اقتصادی با مشارکت بنیاد برکت به‌ زودی در مازندران مورد بهره برداری قرار مي گيرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، استاندار مازندران از افتتاح شش طرح اقتصادی با مشارکت بنیاد برکت در مازندران خبر داد.استاندار مازندران در آستانه بهره برداري از طرحهاي بنياد بركت در مازندران گفت :بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستاي بهبود و ارتقای توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی گامهاي مهمي را در كشور برداشته است و در استان مازندران نيز 6 طرح مهم با مشاركت بنياد آماده شده است كه به زودي مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

ربيع فلاح از مشاركت 1000 ميلياردي بنياد بركت در مازندران تقدير و تشكر نمود و گفت :مازندران واحدهاي توليدي و صنعتي بسيار خوبي دارد كه با مشاركت بنياد بركت مي تواند به چرخه توليد برگردد.

مقام عالي دولت در استان افزود : مشارکت بنياد بركت در راه اندازی طرح ها و پروژه های اقتصادی جدید و فعال نمودن مؤسسات تولیدی در کشور که زمينه درآمدزايي و اشتغال را فراهم مي كنند در راستاي تحقق سياست اقتصاد مقاومتي و رونق توليد بسيار ارزشمند و تاثير گذار است.

وي حمايت و مشاركت بنياد بركت در احيا و توسعه شش طرح اقتصادي در مازندران را ستود و تصريح نمود : ظرفيت بنياد بركت و تأمین سرمایه در گردش مراكز توليدي و اقتصادي مي تواند جاني دوباره در مراكز توليدي دميده و زمينه فعاليت مجدد اين مراكز را فراهم نمايد.

استاندار مازندران توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی ، توسعه‌ی خدمات زیربنایی و فرهنگی، توسعه‌ی فضاهای آموزشی از طریق تأسیس مدارس برکت، افزایش دسترسی آحاد جامعه به خدمات بهداشتی و درمانی را از كارهاي ارزشمند بنياد بركت اعلام كرد و ابراز اميدواري نمود تا با استمرار پيگيري ها و عنايت مسئولين بنياد بركت شاهد حضور گسترده تر بنياد بركت در حوزه اقتصادي مازندران باشيم.

قابل ذكر است : شش طرح اقتصادی در زمینه‌ی تولید محصولات لبنی، شمش فولادی، انواع پکیج، پیچ و مهره‌های صنعتی ، مکمل‌های دامی و ظروف یکبار مصرف کاغذی که با مشارکت بنیاد برکت به توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته‌ی استان مازندران کمک می‌کند در چند شهر مازندران به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.


انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.