علی پروین پیشکسوت پرسپولیس دقایقی پیش در مراسم روز هوادار حضور یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین لحظاتی قبل در مراسم روز هوادار و دربی ماندگار ششرکت کرد و در جمع خبرنگاران گفت: پرسپولیس متعلق به هواداران است و من هم خوشحال می‌شوم که در چنین مراسم‌هایی شرکت می‌کنم و دوستان، شاگردان و همبازیان خودم را می‌ببینم.

وی در مورد آن دربی ماندگار افزود: آن روز از روزهای خاص بود که در هر صد سال یکبار شاید اتفاق بیفتد و ممکن است دیگر تکرار نشود.

پروین در مورد اینکه برخی معتقدند فیلم این بازی موجود نیست، تصریح کرد:  همه می‌دانند آن زمان این همه دوربین برای به تصویر کشیدن مسابقات نبود اما این دیدار واقعی بود و چنین نتیجه‌ای رقم خورد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط تیم فعلی خاطرنشان کرد: بعد از یکی، دو برد دیگر، تیم جا می‌افتد و بازی‌های خوبی را شاهد خواهیم بود تا نتایج درخور شأن پرسپولیس رقم بخورد و هواداران خوشحال شوند.

در این مراسم تاکنون نفراتی مثل؛ رحیم یوسفی، همایون بهزادی، ابراهیم آشتیانی، حمید جاسمیان حضور یافته‌اند و تعدادی از پیشکسوتان هواداران نیز حاضر هستند.

در کلیپی که تهیه و تدارک دیده بود، سرود سرخ پخش شد. همچنین صحبت‌های مرحوم مرتضی احمدی و خاطره دربی 6‌تایی به تصویر کشیده شد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار