سرطلایی فوتبال ایران پس از حضور در مراسم روز هودار گفت: ما با حریف سنتی خود در زمین فوتبال، رقیب سرسختی بودیم و تا سر حد توان برای کسب نتیجه با هم می‌جنگیدیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،همایون بهزادی پیشکسوت ارزشمند پرسپولیس در مراسم روز هوادار و دربی ماندگار ضمن قرائت فاتحه برای درگذشتگان پرسپولیس، اظهار داشت: امروز موضوعی را عنوان می‌کنم که شاید قبلا مطرح نشده باشد. یادمان باشد که استقلال تیم خوبی بود و در زمین شدیدترین رقابت را با هم داشتیم اما بیرون از زمین با هم رفیق بودیم و برای هم جان می‌دادیم.

وی افزود: این کری خوانی‌ها بسیار زیبا است و برای مهیج کردن فوتبال است و نباید این قضیه را بیشتر از این به رخ آنها بکشیم. من برای حضور در این مراسم وقت بیمارستانم را عقب انداختم و خوشحالم که در اینجا، دوستان، آشنایان و همبازیانم را می‌بینم.

بهزادی در پایان گفت: من بزرگترین کسانی که در پرسپولیس می‌شناسم را روبروی خودم می‌بینم و از دیدن آنها بسیار مسرورم. این روز را به همه هواداران محبوب و خونگرم پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم پرسپولیس با بازی‌های خوب خود دل هواداران را شاد کند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار