معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران در خصوص جمع آوری دستفروشان شهر اقدام کرده و این امر را با قدرت و شدت بسیاری پیگیری می کند.

مجتبی عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه منطقه 12 یکی از مناطق مهم پایتخت محسوب می شود، اظهار کرد: به همین منظور در خصوص زیباسازی این منطقه اقداماتی انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع روشنایی و از بین بردن محله های بی دفاع شهری از مهمترین پروژه های منطقه 12 است، یادآور شد: برای رفع نگرانی خانواده هایی که در منطقه 12 زندگی می کنند اقدام به روشنایی معابر از جمله خیام و شهدا کرده ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اضافه کرد: با همکاری اداره برق منطقه 12 تمامی مناطق و کوچه های این منطقه از جمله هرندی و اودلاجان را روشن خواهیم کرد.

عبداللهی با اشاره به انتقال اوراقچی ها و گاراژها به خارج از محدوده منطقه 12و 15 افزود: تمامی فروشگاه ها و مغازه هایی که در خیابان ها سد معبر کرده اند را ساماندهی و اصناف مزاح را از شهر خارج خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه طرح ویژه ای برای ساماندهی دستفروشان منطقه 12 اجرا خواهیم کرد، تصریح کرد: شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران در خصوص جمع آوری دستفروشان شهر اقدام کرده و این امر را با قدرت و شدت بسیاری پیگیری می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تفکیک زباله از مبداء افزود: سازمان پسماند شهرداری تهران به موضاعات مخازن و ماشین نیروهای انسانی و ایستگاه های پسماند منطقه 12 رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار