فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه گفت: تمام سیستم های فنی بالگردهای هوانیروز بومی سازی شده و هوانیروز به مرحله بومی سازی در بخش های مختلف رسیده است.

 به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه اظهار کرد: تمام سیستم های فنی بالگردهای هوانیروز بومی سازی شده است و به عبارتی دیگر تعمیر و نگهداری هوانیروز به مرحله بومی سازی در بخش های مختلف رسیده است.

امیر سرتیپ دوم قربانی، با بیان اینکه هوانیروز امروز به مرز آمادگی نهایی رسیده است گفت: هواپیمایی نیروی زمینی ارتش در حال حاضر، نسبت به قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس از آمادگی رزمی بسیار بالاتری برخوردار است و قابل قیاس با آن روزها نیست.

وی در خصوص اورهال یا بازسازی بالگردهای هوانیروز اظهار کرد: پایگاه های هوانیروز برنامه های مدون و روتینی را برای بازسازی و اورهال کردن پرنده های آهنین خود دارند و یک برنامه زمان بندی خاصی را در نظر می‌گیرند و اگر بخواهیم تعمیرات عمده و اساسی انجام دهیم باید زمانبندی های خاصی را که در نظر گرفته شده است را طی نماییم.

 فرمانده هوانیروز کرمانشاه در ادامه گفت: تمامی سیستم های فنی هوانیروز  بومی سازی شده است و به عبارتی دیگر تعمیر و نگهداری هوانیروز به مرحله بومی سازی در بخش های مختلف رسیده است.

سرتیپ دوم قربانی افزود: مهندسین جوان و توانمند هوانیروز ارتش در حال حاضر از توانمندی های بسیار بالایی در بخش های تعمیر و نگهداری، اورهال، قطعه، و غیره برخوردار هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: هوانیروز ، ارتش ، اورهال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار