مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی، و گردشگری استان اردبیل گفت: صنعت اکوتوریسم و گردشگری یکی از راهکارهای توسعه اقتصاد استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ کریم حاجی‌زاده در کمیسیون تخصصی فنی و مهندسی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت:‌ استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش گردشگری دارد که زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری در اردبیل فراهم شده است.

وی گفت: ظرفیت‌های بخش گردشگری استان اردبیل توسط مهندسان و مشاوران نخبه شناسایی شده و طرح پیش نیازسنجی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری در حال تدوین است.

حاجی زاده با اشاره به این‌که صنعت اکوتوریسم و گردشگری یکی از راه‌کارهای توسعه اقتصاد استان اردبیل است، گفت: در این راستا اقدامات بسیار قابل توجهی انجام شده که انتظار داریم با حمایت همه جانبه مسئولان استان شاهد رونق بخش گردشگری اردبیل باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی، و گردشگری استان اردبیل در ادامه از شناسایی پروژه‌های بخش گردشگری در اردبیل خبر داد و افزود: با تمام تلاش درصدد هستیم که زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را فراهم کنیم تا شاهد شکوفایی و پیشرفت استان در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.