مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: صنعت گردشگری خارجی در اردبیل توسعه می‌یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ کریم حاجی‌زاده افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده اکو‌کمپ‌های طبیعت‌گردی و عشایری در سطح استان اردبیل راه‌اندازی شده و صنعت گردشگری خارجی در اردبیل توسعه می‌یابد.

وی تصریح کرد: در کنار توسعه و ورنق صنعت گردشگری خارجی در سطح استان اردبیل این اکو کمپ‌ها نقش و تاثیر بسزایی در توسعه و آبادانی مناطق عشایری ایفا می‌کنند چرا که حضور گردشگران در این مناطق زمینه‌ساز توسعه و رونق هر چه بیشتر در مناطق عشایری استان می‌شود.

حاجی‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری در سطح استان اردبیل بیان کرد: با توجه به این ظرفیت‌های استان اردبیل می‌تواند در حوزه‌های طبیعت، فرهنگ و تاریخ به قطب بزرگ کشوری تبدیل شود که این امر در سایه تلاش و همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های متولی در این حوزه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه شهرستان نیر یکی از مناطق مستعد برای توسعه صنعت گردشگری استان به شمار می‌رود، افزود:‌ این شهرستان با دارا بودن 7 منطقه نمونه گردشگری سالانه پذیرای بخش زیادی از مسافران و گردشگران ورودی به استان بوده که برای بهره‌مندی هر چه بیشتر از این ظرفیت‌ها باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و زیرساخت‌ها در این حوزه تامین شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.