مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 91 میلیارد و 26 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به جوانان استان پرداخت شده است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان؛ از کرمانشاه ؛مسعود خاکسار با اشاره به اشتغالزایی یک هزار و 154 نفر اشتغالزایی برای جوانان از میزان تسهیلات ادامه داد: میزان تسهیلات پرداخت شده در نیمه اول امسال 4 درصد افزایش یافته که سال گذشته پرداخت تسهیلات در این مدت مشابه 20 میلیارد و 890 میلیون ریال بوده است.

به گفته خاکسار درطرح امید در صندوق کارآفرینی امید افرادی که دارای جواز کسب باشند، می توانند معادل سپرده خود تا سقف 150 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصددریافت کنند

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه سال گذشته در مجموع 213 میلیارد و 469 میلیون ریال تسهیلات به جوانان پرداخت شد که این رقم تسهیلات اشتغالزایی دو هزار و 133 نفر را به همراه داشت.

وی پرداخت تسهیلات جمعی در حوزه گردشگری و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را از جمله تسهیلات این صندوق عنوان کرد و افزود : اشتغالزایی 4000 نفر تا پایان سال از برنامه های صندوق است.

خاکسار با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 762فقره وام ازدواج با اعتبار 28 میلیارد و 70 میلیون ریال توسط این صندوق پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.