طرح توان افزایی امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر کشور بعد از گذراندن 3 روز شرایط سخت امداد و نجات در اردوگاه مقدس اردبیلی به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در این مراسم بهرام غیبی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هدف از برگزاری این طرح را آماده سازی نیروهای امدادی عنوان کرد و گفت: این طرح با عنوان منادیان تدبیر و امید با مشارکت 31 استان و با حضور 500 نفر امدادگر و نجات گر در اردبیل برگزار شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز گفت: برگزاری اردوهای امداد و نجات برای افزایش توان مقابله با حوادث و بلایای طبیعی در کشور بسیار مهم عنوان کرد.

چرخ ساز از حمایت همه جانبه سازمان امداد و نجات کشور در خصوص آشیانه بالگرد امداد و نجات استان اردبیل خبر داد و افزود: در صورت تامین اعتبارات از سوی مسئولان استانی این آشیانه به امتیاز امداد و نجات استان اضافه خواهد شد.

آذرنژاد معاون عمرانی استاندار اردبیل هم گفت: با توجه به اینکه استان اردبیل یکی از مناطق حادثه خیز کشور به حساب می آید باید با تدابیر اساسی و ایجاد بستر مناسب در خصوص آشیانه بالگرد امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تمهیداد لازم انجام شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.