مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر یک هزار و ۸۳۵ تعاونی در سطح استان اردبیل فعال است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین منوری در آئین تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان نیر اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 835 تعاونی در سطح استان اردبیل فعال بوده که 2 تعاونی از این تعداد به عنوان تعاونی برتر کشوری انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری همایش کشوری تعاون افزود:‌ در این همایش 7 تعاونی به عنوان تعاونی برتر انتخاب شدند که دو مورد از آنها مربوط به استان اردبیل بوده که این امر بیانگر فعالیت چشمگیر در این حوزه در استان اردبیل است.

منوری از توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، اشتغال و کارآفرینی در سطح استان اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات موجود در حوزه اشتغال در کشور راه‌اندازی تعاونی‌ها می تواند در این حوزه مفید و موثر بوده و از مشکلات در حوزه نبود فرصت‌هایی شغلی کاهش دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در ادامه با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف استان در بخش های اقتصادی تصریح کرد:‌ تشکیل تعاونی‌های در این حوزه توانسته در استفاده از این قابلیت‌ها مفید و موثر باشد که با تقویت فعالیت‌های این تعاونی‌ها تلاش و جدیت بر کاهش مشکلات در این حوزه است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اردبیل ، فعالیت ، تعاونی ، سطح ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.