آلبوم «نوکوب» آغاز فصل جدیدی از فعالیت‌های گروه دارکوب است.

همایون نصیری نوازنده پرکاشن و سرپرست گروه موسیقی دارکوب در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین آلبوم این گروه گفت: این آلبوم سومین آلبوم گروه دارکوب است و «نوکوب» نام دارد و دلیل انتخاب این نام،‌ آغاز فصل جدیدی از فعالیت‌های این گروه است.

وی افزود: این آلبوم 8 قطعه دارد که هفت تراک آن کلامی است و با صدای خوانندگانی از جمله: رضا کوبانی، حمیدرضا ترکاشوند و علی‌زندوکیل اجرا شده است و تفاوتش با آلبوم‌های قبلی در این است که اکثر قطعات با کلام هستند. در نتیجه پیش‌بینی می‌شود استقبال از این آلبوم بیشتر از آلبوم‌های قبلی گروه باشد.

سرپرست گروه دارکوب در خصوص سبک‌کاری این گروه بیان کرد: ما سعی کرده‌ایم در این سه آلبوم که تا کنون منتشر کرده‌ایم راه خودمان را ادامه دهیم و به دنبال شناساندن سبک خاص موسیقی‌مان به مخاطب هستیم.

نصیری در ارتباط با طرح روی جلد آلبوم «نوکوب» عنوان کرد: هدف ما از انتخاب‌ این طرح نشان دادن همدلی،‌ راحتی و صمیمانه بودن ارتباط بین اعضای گروه بود در نتیجه تصمیم گرفتیم این صمیمیت را با گرفتن یک عکس مبلغی نشان دهیم.

وی هم چنین از برگزاری اولین کنسرت گروه دارکوب پس از انتشار آلبومشان در تاریخ اول مهر در برج میلاد خبر داد و افزود: بعد از این کنسرت تور کنسرت‌های ما در سایر شهرهای آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ گروه دارکوب به سرپرستی همایون نصیری در سال 1386 فعالیت خود را در زمینه‌های موسیقی آغاز کرد و سه آلبوم به نام‌های: «دارکوب»، «لیوا» و «نوکوب» را در کارنامه خود دارد.

این گروه از ابتدای فعالیت‌ خود تا کنون با چهره‌هایی از جمله: محمدرضا گلزار، مهران مدیری و حامد بهداد به عنوان خواننده همکاری داشته است.

اعضای اصلی این گروه عبارتند از: همایون نصیری، بابک بروجردی، امید حاجیلی، دارا دارایی، امید حاجیلی و محسن شریفیان، هم چنین نوازندگانی از جمله هومن نامداری، حسین شریفی، ابراهیم علوی، احسان‌ نی‌زن، احسان عبدی در جدیدترین آلبوم گروه دارکوب حضور دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.