بنیاد برکت ۱۰ بیمارستان نیمه تمام را تجهیز می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) محمد مخبر در مراسم بهره‌برداری از شش طرح اقتصادی و هشت مدرسه تازه تأسیس در استان مازندران گفت: بنیاد برکت در حال حاضر ۲۱۵ طرح اقتصادی در سراسر کشور در دست اجرا دارد که از این تعداد، نزدیک به ۱۰۰ طرح به بهره‌برداری رسیده است.

مخبر با بیان اینکه در حال حاضر2 هزار طرح زیربنایی نیز در بنیاد برکت در دست اجرا است، افزود: ساخت ۴۰۰ خانه عالم و مسجد در روستاهای محروم، ساخت خانه بهداشت، بیمارستان، پل و جاده نیز از دیگر اقدامات این بنیاد در مناطق کمتر توسعه‌یافته کشور است.

وی، اجرای طرح سلامت الکترونیک در نقاط صفر مرزی را از دیگر اقدامات بنیاد برکت عنوان کرد و یادآور شد: در س ه‌نقطه صفر مرزی در شهرهای پاوه در کرمانشاه، کلیبر در آذربایجان شرقی و زهک در سیستان و بلوچستان، خدمات بهداشت و درمانی به‌ صورت رایگان در کمترین زمان ممکن از طرف بنیاد برکت به مردم ارائه می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه به بیش از ۱۷ هزار نفر از سوی بنیاد برکت، گفت: برای این کار ۷۰ میلیارد تومان در نظر گرفته ‌شده است.

مخبر توجه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مسائل زیست‌محیطی را از دیگر اقدامات این ستاد خواند و افزود: در همین راستا برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا هزار هکتار از زمین‌های اطراف تهران را به جنگل تبدیل کنیم که تقریباً کار جنگل‌کاری در ۲۰۰ هکتارانجام شده است.



انتهای پیام/ ا
برچسب ها: تجهیز ، بنیاد ، برکت ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.