با توجه به کاستی‌های فراوان معاونت آموزش و امور مجلس وزارت بهداشت، مروری بر اقدامات انجام شده این بخش کرده‌ایم.

محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مشکلات این بخش بیان کرد: اقدامات زیادی در این مدت صورت گرفته که می‌توان به تقویت ساختاری و تحلیل وضعیت و برنامه‌های این معاونت اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش منابع انسانی کارآمد در رسیدن به اهداف افزود: نیروهایی که دارای سوابق اجرایی و تشکیلاتی بودند، جذب و برای کمک کردن به سیستم زیرساختی به کار گرفته شدند. علاوه بر این پس از تحلیل وضعیت معاونت فرهنگی و ارزیابی برنامه‌های عملیاتی، اهداف موجود در اسناد فرادستی و راهبردهای آن‌ها احصاء شد.

فراهانی همچنین عنوان کرد: برنامه‌ریزی عملیاتی دقیق، اهداف، دوره‌ی زمانی، منابع مالی و انسانی به درستی مشخص و در حوزه‌های مختلف تعریف شدند.

وی با تاکید بر نقش بسترسازی در افزایش توانمندی اضافه کرد: با برپایی کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف توانمندی‌ها افزایش یافته تا اهداف به مرحله اجرا برسند.

معاون فرهنگی آموزشی و امور مجلس وزارت بهداشت اظهار کرد: علاوه بر موارد فوق، اقداماتی برای تقویت کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ها انجام شد که اولین اقدام، نشست دبیران کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی و تبادل نظر میان مسئولین بود که در نتیجه آن سیاست‌ها تشریح و موارد مهم در دانشگاه‌ها یادآور شد تا در صورت انجام حمایت معاونت را به دنبال داشته باشد. 

وی ادامه داد: نشست مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی و نشست هماهنگی دبیران تشکل‌های اسلامی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.