سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: در مسابقات آسیایی تایلند متاسفانه بعضی‌ نفرات بد کار کردند و مدال هایی را از دست دادیم.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار‌ سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  افزود: در این رقابت ها متاسفانه برخی نفرات بد عمل کردند و شانس‌هایی را از دست دادیم البته برخی نیز خوب کار کردند رکورد هم زده شد.

وی تصریح کرد: ما در این مسابقات سوم شدیم و آزمونی بود تا جوانان محک بخورند.

توکلی افزود: با حمایت‌هایی که از سوی فدراسیون و شخص مرادی صورت می‌گیرد باعث شده است تا بهتر کار کنیم و اینکه ما در مسابقات آسیایی دنبال نتیجه نباشیم و هدف حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک باشد.

توکلی عنوان کرد: تیم دوم که تیم سوم به این مسابقات اعزام شد سهراب مرادی را داشتیم که به دلایلی نتوانست در این رقابتها شرکت کند.

توکلی در ادامه گفت: به دنبال نفراتی هستیم به تیم جهان اضافه کنیم چرا که این رقابتها از حساسیت بالائی برخوردارند.

وی اشاره کرد: در مسابقات آسیایی تایلند برخی‌ها خوب بودند و متاسفانه بعضی‌ها هم بد ظاهر شدند.

وی در ادامه گفت: اولویت ما حضور در مسابقات جهانی آمریکا و کسب سهمیه المپیک 2016 ریو آرژانتین است.

توکلی تاکید کرد: تیم اول کشورمان شامل قهرمانان شاخص در حال تمرین هستند و راضی‌کننده است. سلیمی و رستمی و مرادی ، نصیرشلال و بقیه شرایط خوبی دارند. امیدوارم همین شرایط روزبه روز بهتر شود و قوی‌تر در این رقابتها به میدان رفتم.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: به کسب نتایج بهتر در مسابقات جهانی آمریکا خیلی امیدوارم و نیاز است که کمک بشه و با تیمی قدرتمند شرکت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار