فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باندی که ملکی به ارزش 40 میلیارد ریال را بدون اطلاع مالک آن، با جعل اسناد و مدارک به نام خود انتقال داده اند، خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باندی که ملکی به ارزش 40 میلیارد ریال را بدون اطلاع مالک آن، با جعل اسناد و مدارک به نام خود انتقال داده اند، خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار' عبدالرضا آقاخانی' با بیان این مطلب گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی در پی اطلاع از اینکه اعضای باندی با جعل مبایعه نامه و چانه زنی افراد دیگر به جای مالک و تهیه اسناد هویتی جعلی و طرح دعوای صوری در شورای حل اختلاف، اقدام به انتقال مالکیت املاک گران قیمت و فروش آنها می کنند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات گسترده در این زمینه مشخص شد که متهمان در یک مورد ضمن سند سازی و جعل اسناد هویتی موفق شدند ملکی به ارزش 40 میلیارد ریال را به نام خود انتقال دهند.

وی گفت: در این زمینه ابتدا مالباختگان که از چنین انتقالی اطلاع نداشتند شناسایی و سپس با هماهنگی های صورت گرفت با مسئولان سازمان ثبت و اسناد و املاک اصفهان دو تن از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.

سردار آقاخانی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اقرار کردند، افزود: در بازرسی مخفیگاه متهمان تمام اسناد و مدارک جعلی مربوط به املاک گران قیمت کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: با اعترافات صریح متهمان دستگیر شده، چهار تن دیگر از همدستان آنان نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان کشف این پرونده را یکی از مهمترین اقدامات پیش هنگام کارآگاهان پلیس آگاهی استان عنوان و اظهار کرد: کشف این پرونده از آن جهت که پیش از اطلاع و شکایت شاکیان انجام گرفته است بسیار قابل اهمیت بوده و نشان از اشرافیت کارآگاهان پلیس آگاهی استان بر روی جرایم دارد.

وی گفت: با بسته شدن این پرونده تمام متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و با قرار 40 میلیارد تومانی راهی زندان شدند. 

منبع:تابناک
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۲۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
دست قانون درد نکنه اگه قانون نباشه بعضی ها خودشونو زرنگ فرض میکنن.مال هلال به صاحبش برمیگرده .خدا همه را به راه راست هدایت بفرماید الهی امین یا رب العالمین.