همکاری همایون ارشادی در مقام بازیگر با دو فیلم از آذربایجان و ارمنستان.

همایون ارشادی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین فعالیت‌های سینمایی خود گفت: به تازگی به ایران بازگشتم و طی مدتی که ایران نبودم در دو اثر بلند سینمایی فعالیت کردم. 

وی افزود: یکی از فیلم‌های سینمایی که در آن حضور داشتم به نام «علی النین» است که داستان رومئو  و ژولیت آذربایجانی است که تهیه کنندگی کار بر عهده یک کمپانی انگلیسی است. 

وی ادامه داد: کار بعدی فیلمی با ترجمه فارسی «آخرین تصمیم» بود که کارگردان آن اهل ارمنستان است و غیر از من بازیگر ایرانی نداشت و بقیه بازیگران این فیلم اهل کشور ارمنستان و دیگر نقاط دنیا  بودند. 

ارشادی در خصوص اکران و پخش فیلم‌هایی که در آنها همکاری داشته بیان کرد: دقیقا از پخش و اکران فیلمی که در ارمنستان فیلمبرداری شد اطلاع کافی ندارم چون ارامنه سینماها و اکران‌های مخصوص خود را دارند اما فیلم «علی النینو»‌ به خاطر داستان بازیگران بین‌المللی قرار است که در جاهای مختلف دنیا پخش شود. 

وی در خصوص جزئیات نقش‌های خود گفت: تمایلی برای بیان جزئیات نقش‌هایم ندارم اما شما فکر می‌کنید یکی از نقش‌های پدر، عمو و یا هر کسی که در این سن و سال است را ایفا خواهم کرد. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.