معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 گفت: 500 میلیون ریال هزینه لوازم التحریر از سوی شهرداری منطقه 4 برای دانش آموزان بی بضاعت اختصاص داده شد.

ابوذر حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: مبلغ  500میلیون ریالی از بودجه شهرداری منطقه 4 در اختیار آموزش و پرورش برای تهیه لوازم التحریر جهت دانش آموزان بی بضاعت قرار داده می‌شود.

وی در ادامه گفت: هر سال اول مهر بنر بازگشایی و تبلیغ مدارس در سطح منطقه 4 نصب و پیامک آموزشی و تبریک برای ورود دانش آموزان به سال جدید برای آنها فرستاده می شود.

حسینی تصریح کرد: شهرداری منطقه 4 جهت رعایت نکات ایمنی برای رانندگان سرویس مدارس بروشور تهیه و تنظیم و تولید می کند و در قالب طرح حمایت از مدارس و کارهای عمرانی در مدارس منطقه مانند ساختن سرویس بهداشتی، رنگ آمیزی مدرسه، ساخت کلاس، آسفالت و ساختن مسجد با توجه به بودجه شهرداری انجام می‌شود.

وی افزود: کارهای عمرانی تا کنون در 10 مدرسه انجام شده است.

حسینی گفت: روز اول مهر در یک مدرسه شاخص برنامه‌ای برای دانش آموزان با ارائه گل، بسته فرهنگی و بسته پذیرایی و با حضور شهردار، رئیس آموزش و پرورش، معاون و روسای رئیس آموزش و  پرورش و شهردار، پلیس راهور، رئیس آتش نشانی، امام جماعت و مسئولان لشکری و کشوری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: همزمان با برنامه روز اول مهر در یکی از مدارس نواحی 9 گانه منطقه 4 با حضور شهرداران نواحی و روسای اجتماعی آنها برانامه‌ای برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار