وضعیت تغییر نام صندوق صورت گرفته و منتظر ابلاغ نام جدید این صندوق از سوی رئیس جمهور هستیم.

نصرت‌الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: وضعیت تغییر نام صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران صورت گرفته است و منتظر آن هستیم تا به زودی این تغییر نام از سوی رئیس جمهور ابلاغ شود. 

وی در ادامه تاکید کرد: فعالیت‌های این صندوق تا زمان تغییر نام که به زودی از سوی رئیس جمهور اعلام می‌شود، متوقف نشده است بلکه این صندوق برای ارتباط با بنیادهای علمی دیگر کشورها در حال برنامه ریزی است. 

ضرغام با اشاره به عنوان جدید صندوق حمایت از پژوهشگران خاطر نشان کرد: صندوق حمایت از پژوهشگران با تغییر نام خود به عنوان بنیاد علم ایران با سایر بنیادهای علمی کشور ها ارتباط بر قرار می کند. 

وی در ادامه تاکید کرد: در این راستا می‌توان به تفاهم‌نامه با بنیاد علم بنیادین روسیه با محوریت تبادل استاد و دانشجو و همکاری‌های علمی و فناوری اشاره کرد. 

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران عنوان کرد: این صندوق با تغییر نام خود چهره علمی ایران را به دیگر کشورهای جهان معرفی می‌کند که برای رسیدن به این هدف با مراکز علمی و فناوری کشورها ارتباط و تعامل داریم. 

ضرغام در پایان تصریح کرد: 70 درصد پژوهشگران کشور با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران ارتباط و تعامل سازنده دارند. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار