رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران کشور از حمایت بنیاد ملی علم ایران از پروژه‌های تحقیقاتی و کنگره‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نصرت الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و رئیس بنیاد علم ایران در اولین گردهمایی بین المللی مدیریت استعدادها که صبح امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد؛ گفت: کنگره مدیریت استعدادها که توسط بنیاد ملی علم ایران برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود با حمایت‌هایی از سوی معاونت علمی شروع به کار کرده این کنگره مهمانان خارجی و اساتید ایرانی را خواهد داشت اساتیدی از آمریکا‌، اکوادور، ملبورن، استرالیا، مجارستان، کانادا، در رابطه با استعداد یابی و پرورش استعدادها در این زمینه صحبت‌ خواهند کرد. 

وی با اشاره به هدف از این کنگره تصریح کرد: هدف این است که همه افرادی که به نوعی در پرورش استعدادها نقش ایفا می‌کنند را توانمند کرده تا استعدادهای آنها را هدایت و پرورش دهیم. 

ضرغام تاکید کرد: مخاطبین ما در این کنگره معلمین مهد کودک‌ها‌، مدارس‌، نویسنده داستان کودکان، تولید کنندگان اسباب‌بازی‌ها و رسانه‌ها هستند و تلاش ما این خواهد بود که از طریق توانمند سازی استعدادها به پرورش توانایی‌های درونی آنها کمک کنیم. 

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور خاطر نشان کرد: بنیاد ملی ایران با رسالت خود در زمینه‌هایی که برای کشور ارزش و اهمیت دارند از پروژه‌های تحقیقاتی و کنگره‌ها حمایت می‌کند و در این راستا سرمایه اجتماعی و نیروی انسانی از اهمیت بسیار بالایی برای بنیاد مطرح است.

وی بیان کرد: در این زمینه هم دانشجویان دکترا و هم اساتید و هم مجریان کنگره‌ها از سوی دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد حمایت قرار خواهند گرفت. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.