هنر و تجربه درس‌هایی از شیوه‌های مشابه در سال‌های قبل گرفته و امروز توانسته برنامه‌ کامل‌تری نسبت به آن دوران ارائه دهد.

شهرام مکری کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص راه‌اندازی مجدد بخش هنر و تجربه و اینکه توانسته توقعات را برآورده سازد گفت: فکر می‌کنم هنر و تجربه یک پیشنهاد از نوع دیگری از اکران را در سینما مطرح کند و طیف متفاوتی از مخاطبان را مورد هدف قرار داده است، جای این نوع اکران در سینمای ما خالی بود، گهگاهی هم که بعضی از معاونت‌های سینمایی سعی کردند این مدل فیلم‌ها را در بخش هنر و تجربه پوشش دهند با چالش‌هایی روبرو شده‌اند.

وی افزود: هنر و تجربه درس‌هایی از شیوه‌های مشابه در سال‌های قبل گرفته و امروز توانسته برنامه کامل‌تری نسبت به آن دوران و برنامه‌های آن زمان ارائه دهد و از این جهت احساس خوبی دارم.

مکری در خصوص ساخت فیلم بعدی خود و همسو بودن موضوع آن با «ماهی و گربه» اظهار داشت: از یک جهت ساختار تجربه‌گرایانه فیلم بعدی که قصد ساخت آن را دارم شبیه «ماهی و گربه» است البته از دیگر جهات تفاوت‌های زیادی با این فیلم دارد و فکر می‌کنم از ساخته شدن و دیدن آن توسط مخاطبان خواهید فهمید که کارگردان «ماهی و گربه» آن را ساخته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار