این کتاب با تیراژ 1000 نسخه در 80 صفحه است که تقریباً همه آن‌ها به فروش رسیده است.

یحیی کمالی‌پور نویسنده کتاب «سلول سرد» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نگارش این کتاب اظهار داشت: این کتاب در واقع برگرفته از خاطرات شخصی خودم در دوران اسارت در زندان‌های بعثی عراق و خاطرات شکنجه‌ها و رنج‌های فراوان من و هم سلولی‌هایم است.

وی بیان کرد: کتاب سلول سرد  در 80 صفحه و در 1000 نسخه به رشته تحریر درآمده است و طرح روی جلد آن یک سلولی را نشان می‌دهد که به وسیله سیم‌های خاردار احاطه شده است.

کمالی‌پور با بیان اینکه زنده‌نگه‌داشتن یاد شهدا وظیفه است، افزود: بعد از شهادت شهدا، یک رسالت سنگین بر روی دوش دوستان و بازماندگان جنگ است و آن همان انتقال پیام و واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل بعد از جنگ است.

وی ادامه داد: موضوع دوران خاطرات اسرای ایران، یک سند محکم و قوی نسبت به حقانیت و مظلومیت ملت ایران است.

این نویسنده کتاب اضافه کرد: وظیفه و تکلیف سنگین نسبت به اثبات این سند داریم. این میسر نمی‌شود مگر آنکه آن واقعیت تلخ و شیرین دوران اسارت را در قالب کتاب و نوشته درآورده و مورد استفاده عموم مردم قرار بدهیم.

کمالی‌پور ابراز داشت: مخاطبین این کتاب همه مردمی که عرق ملی و مذهبی دارند و همچنین کسانی که نسبت به تربیت نسل نو و فرزندان این مرزو بوم قلبشان می‌تپد، هستند.

وی در پایان یادآور شد: بنیاد شهید در چاپ اول هزینه‌های آن را به عهده گرفت و استقبال آن به حدی بود که در حال حاضر این کتاب عملاً در کتابفروشی‌ها موجود نیست.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.