دبیر کمیته مستعفی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: مادامی که استقلال کمیته اخلاق حفظ نشود روی حرفمان مبنی بر استعفا پایبند هستیم.

آبانگاه، دبیر مستعفی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: طبق برنامه در اولین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار است در مورد استعفای اعضای کمیته اخلاق بررسی و تصمیم‌گیری شود. اگر استعفای ما پذیرفته شود که موضوعی باقی نمی‌ماند اما اگر مبنا به ادامه فعالیت ما در فدراسیون باشد آن وقت ما با استقلال کامل حاضریم که به کارمان  ادامه دهیم.

آبانگاه در ادامه عنوان کرد: بدترین اتفاق در مورد آرای کمیته اخلاق این است که ما نتوانیم طبق شرح وظایف عمل کنیم. این‌که هر کس از راه برسد و بخواهد آرای کمیته اخلاق را بشکند و حکم‌ها را بی‌ارزش جلوه دهد، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. موقعی که کمیته اخلاق، وجاهت لازم را نداشته باشد آن وقت هر کسی کار‌‌های دلخواهش را در فوتبال انجام ‌می‌دهد که درست نیست.

وی در ادامه عنوان کرد: آخرین پرونده‌ای که در دست بررسی داریم مربوط به باشگاه ساپیا و همان بازیکنی که به عنوان مهره بیست و پنجم اضافه شده است.

آبانگاه تصریح کرد: بررسی این پرونده همزمان با استعفایمان بود، بر این اساس این پرونده نیمه کاره ماند، موضوع دیگری که در کمیته اخلاق در دست بررسی بود، فشار یکی از اعضای تیم ملی مربوط می‌شد که ما آن را به طور دقیق بررسی کردیم.

وی بیان کرد: همزمان برخی از دوستان وقتی از این ماجرا مطلع شدند بلافاصله با طرح موضوع خالکوبی، قصد داشتند جریان این پرونده را به سوی دیگری سوق دهند و تا حدودی هم موفق بودند اما این پرونده همچنان باز است.

دبیر مستعفی کمیته اخلاق اظهار داشت: حتی برخی از اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی هم در جریان این پرونده هستند، گرچه در این میان گشودن بحث خالکوبی هم بد نشد چرا که این موضوع جزو خط  قرمز‌های تعیین شده آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال است.

آبانگاه عنوان کرد، خالکوبی در فرهنگ‌ها متعلق به افراد شرور است و متعلق فرهنگ ما نیست و یک کار ناهنجار به حساب می‌آید.

دبیر مستعفی کمیته اخلاق در پایان خاطرنشان کرد: تعجب می‌کنم که چرا کفاشیان در مورد پرونده آنالیز تیم ملی که وزیر مملکت را کدخدا یاد کرده کاری ندارد و اعضای کمیته اخلاق را به علت بررسی این موضوع تشویق نکرد، معتقدم هر کسی جای کفاشیان بود، کمیته اخلاق را تشویق می‌کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار