یک فروشگاه اسلحه در امریکا با ارایه کد کوپن تخفیف «مسلمان» در اینترنت برای خرید آنلاین اسلحه با هدف مبارزه با اسلام، تخفیف می‌دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،یک فروشگاه اسلحه در امریکا با ارایه کد کوپن تخفیف «مسلمان» در اینترنت برای خرید آنلاین اسلحه با هدف مبارزه با اسلام، تخفیف می‌دهد.
 
این فروشگاه اسلحه در ایالت فلوریدا در ایلات متحده همگام با این اقدام که نمونۀ دیگری از اسلام ستیزی در امریکا است، اعلام کرده است که امریکایی‌ها برای «مبارزه با اسلام» به  اسلحه نیاز دارند.
 
اندرو هالینان، مالک این فروشگاه، به بهانه سالگرد حملات 11 سپتامبر در امریکا، به مشتریان خود 25 درصد تخفیف داد.
 
وی گفت: «برای آنکه بتوانیم با اسلام مبارزه کنیم، باید به مردم اسلحه بدهم.»
 
هالینان در صفحه توییتر خود اعلام کرد هر مشتری که کد مزبور را در اینترنت ارسال کند، از تخفیف خرید اسلحه و نیز یک کارواش و نوشیدنی رایگان بهره‌مند خواهد شد.
 
با این حال، منتقدان وی را «سوداگر نفرت» نامیده‌اند و می‌گویند وی به دنبال سودجویی از فاجعه 11 سپتامبر است.
 
هالینان در ماه ژوئیه فروشگاه خود را «منطقۀ ورود مسلمانان ممنوع » نامید. وی همچنین دوره‌های رایگان حمل مخفی سلاح و تیراندازی ارائه می‌کرد. این آموزش‌ها با هدف تشویق کلیه غیرمسلمانان در جامعه خود صورت می‌گرفت تا آنان از این فرصت برای مسلح شدن، آموزش و حمل روزمرۀ سلاح بهره ببرند.
 
وی گفت: «تنها راهی که می‌توان این خشونت‌ها را فرو نشاند تعلیم و تسلیح مردم مقابل این تبه‌کاران است. میدان تیر من برای عموم آزاد است.»
 
به گزارش پرس تی وی، شورای روابط اسلامی امریکا با این استدلال که وی علیه آزادی مذهبی مسلمانان اقدام می‌کند، از هالینان شکایت کرده است.
 
حسن شبلی، مدیر اجرایی شورای مزبور در فلوریدا نوشت: «مسلمانان امریکا از حق خرید و دسترسی به سلاح  و شرکت در کلاس‌های ایمنی سلاح و تیراندازی در میدان تیر برخوردارند و نباید مشمول تبعیض قرار گیرند. چنین تبعیضی نه تنها غیرقانونی است بلکه برای کشور ما بد است و به نفع امنیت و آزادی ما نیست.»
 
با این حال، هالینان می‌گوید که شورای یاد شده سابقۀ حمایت از ترور دارد و اعضای خود را از گفت‌وگو با پلیس فدرال امریکا (FBI) منع می‌کند.
 
جرائم ناشی از تنفرعلیه مسلمانان در پی حملات یازده سپتامبر بالا گرفت و با گذشت 14 سال از زمان وقوع این حادثه همچنان حاد است.
 
بر اساس اطلاعات اف‌بی‌آی، با افزایش جرائم ضدمسلمانان، حدود 13 تا 14 درصد جرائم ناشی از تنفر در امریکا مربوط به اسلام ستیزی است.
 
سالانه حدود 4.5 میلیون قبضه سلاح گرم در امریکا به فروش می‌رسد که ارزش مالی آن بالغ بر 2 تا 3 میلیارد دلار است.

منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.